, het is een haflinger geworden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mariekeoo schreef:hoe gaat het nu met damella yvanka?
gisteren armando weer gereden. morgen verkleed dressuur. eerste voorbereidingen al getroffen
[ Afbeelding ]
neem camera mee dus komen vast wel fotos Klasien schreef:Wij zijn weer even aan de hobbel geweest, half uurtje, het was namelijk aan het plenzen...! De enige langdurige plensbui van de dag, net op het moment dat ik te paard ging. En volgens buienradar zou het droog blijven.
. Als een paard dat bij mij doet krijgt ie geen tik maar een beste mep. Ben ik heel makkelijk in. Dan bedenken ze zich vaak wel 2x
Paulusjuh schreef:Ik had vandaag les maar was niet echt tevreden. Anne is de laatste tijd zó lui. Ze loopt dan gewoon in een tempo te sjokken en zal geen stap harder zetten... Als ik dan goed been geef of een tik gaat ze 2 stappen en valt ze weer terug. Zo vervelend was dat, kreeg het gewoon niet voor elkaar... Had er flink de balen in. Vrijdag komt osteopaat alles weer lekker los maken.. Hopelijk kunnen we dan weer lekker vooruit. Meer hier last van?
ELpatcho schreef:Oeh dat klinkt niet zo leuk voor je dochter Nens! Rijdt je dochter alleen op je paardje? Of ook nog een ouder iemand? Merk altijd bij de paarden die enkel door jonge kinderen worden gereden vaak toch op een keer dit soort gedrag laten zien. Kan altijd wel helpen als er bijvoorbeeld eens in de week iemand erop zit die hem/haar wel aankan. Maar goed.. misschien is dat al zo![]()
Ik heb vandaag mijn hafje gelongeerd. Hij begint beetje dikkig te worden, en hij is altijd zo mooi slank geweest! Maar goed, ben er natuurlijk afgesodemieterd, toen heeft hij een week stil gestaan wegens mijn blessure. Toen is hij behandeld en moest die weer een week stil staan. En daarna rustig opbouwen wat door mijn blessure en drukte rondom studie wel erg rustig ging... Baal daar wel een beetje van. Weet ook niet zo goed of ik hem nog een keer laat behandelen. Zag wel dat het effect had, en vind hem nog steeds niet zo goed in zijn vel zitten.. Maar mocht die vrouw niet echt.. hahaha maar om weer een ander te zoeken is ook niet echt zinvol denk ik..