muppetmayo schreef:Jeetje Nathalie, dat is echt gewoon balen! Hoop dat t goed komt!
Jody ik ben t helemaal met je eens met de slowchat en bijlezen hihi.
Hoe is t met Wenner buiten tegenwoordig?
Heb nu weer 3 keer gereden na de sneeuw, dus ik ben echt al heel lang niet buiten geweest. Ik rijd nu volgens centered riding dus ff anders allemaal en niet t buiten rijden ff beetje geskipt. Ik vrees dat ik de illusie voor het wedstrijdrijden een beetje aan de wilgen moet hangen en gewoon met een ´grof´bit moet blijven rijden en dan kan ik heel goed uit de voeten met hem.
Zodra hij een stang in mn mond heeft heb ik geen kind aan hem, maar anders gaat hij gewoon om de haverklap af en niet te zuinig ook.
Buiten rijden ging wel heel goed laatste tijd en zodra het weer opknapt wil ik ook gaan mennen met hem wie weet..
Heb je al iemand gevonden die je wil helpen met inrijden?
Het is niet erg dat het hier hard gaat, maar t betekend wel dat je minder kan reageren wat ik persoonlijk soms heel jammer vind en als ik niet bijlees mis ik ook alle leuke dingen wat ik dan ook niet leuk vind.
Nathalie; ik ben benieuwd of je al wat van je hoofdstel gehoord hebt! Zou echt zuur zijn!
K heb lekker weekend, zo ff naar stal pony's losgooien, gister regende het zo hard dat ze binnen zijn gebleven en Wenner had ook een warm been omdat Julia hem een tikkie verkocht had dus hopelijk gaat t nu beter.
Daarna ff bij de plaatselijke 'garage' kijken, wil graag een klein autootje dan kan ik binnekort aan een opleiding beginnen en met de auto. OV doe ik er 4x zolang over! En gewoon makkelijker om je te verplaatsen! Kan ik meeten haha