[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

horsii

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 12:29

Ja is zeker nog veelste vroeg , nog 3 maandjes geduld hebben :D

Vind het echt een heel leuk veulen.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 12:53

Jeetje Nathalie, dat is echt gewoon balen! Hoop dat t goed komt!

Jody ik ben t helemaal met je eens met de slowchat en bijlezen hihi.
Hoe is t met Wenner buiten tegenwoordig?

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 13:45

Pff Nathalie, da's echt balen!

jody, helemaal mee eens, t gaat hier echt hard!
marjolein; hoe is het eigenlijk met Daims???

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 14:40

Hoi hoi,
Nou vandaag heb ik WW maar weer eens dressuurmatig laten lopen voor het menwagentje.
Daar was de pony niet zo blij mee want echt zin om te 'werken' had hij deze keer niet.
Hij deed half/ half zijn best maar na 20 minuten gaf hij zich over en werkte super mee.
Dus toen nog 10 minuten door gereden en lekker uitgestapt.
Wat een regen vandaag he?

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 15:00

Heee (:

eerst school tot kwart over 12 gehad, toen gekeken naar camera's voor men tante voor der verjaardag := Dan ga ik een nieuwe lens voor men spiegelreflex kopen dus moet nog zien ;p Daarna nog even naar Caris, en daarna even kijken bij voltige. :P

Flurk; helemaal nog geen regen gehad :P

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 15:05

muppetmayo schreef:
Jeetje Nathalie, dat is echt gewoon balen! Hoop dat t goed komt!

Jody ik ben t helemaal met je eens met de slowchat en bijlezen hihi.
Hoe is t met Wenner buiten tegenwoordig?

Heb nu weer 3 keer gereden na de sneeuw, dus ik ben echt al heel lang niet buiten geweest. Ik rijd nu volgens centered riding dus ff anders allemaal en niet t buiten rijden ff beetje geskipt. Ik vrees dat ik de illusie voor het wedstrijdrijden een beetje aan de wilgen moet hangen en gewoon met een ´grof´bit moet blijven rijden en dan kan ik heel goed uit de voeten met hem.
Zodra hij een stang in mn mond heeft heb ik geen kind aan hem, maar anders gaat hij gewoon om de haverklap af en niet te zuinig ook.
Buiten rijden ging wel heel goed laatste tijd en zodra het weer opknapt wil ik ook gaan mennen met hem wie weet..

Heb je al iemand gevonden die je wil helpen met inrijden?

Het is niet erg dat het hier hard gaat, maar t betekend wel dat je minder kan reageren wat ik persoonlijk soms heel jammer vind en als ik niet bijlees mis ik ook alle leuke dingen wat ik dan ook niet leuk vind.

Nathalie; ik ben benieuwd of je al wat van je hoofdstel gehoord hebt! Zou echt zuur zijn!

K heb lekker weekend, zo ff naar stal pony's losgooien, gister regende het zo hard dat ze binnen zijn gebleven en Wenner had ook een warm been omdat Julia hem een tikkie verkocht had dus hopelijk gaat t nu beter.
Daarna ff bij de plaatselijke 'garage' kijken, wil graag een klein autootje dan kan ik binnekort aan een opleiding beginnen en met de auto. OV doe ik er 4x zolang over! En gewoon makkelijker om je te verplaatsen! Kan ik meeten haha :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 15:53

xlovelove schreef:
Heee (:

eerst school tot kwart over 12 gehad, toen gekeken naar camera's voor men tante voor der verjaardag := Dan ga ik een nieuwe lens voor men spiegelreflex kopen dus moet nog zien ;p Daarna nog even naar Caris, en daarna even kijken bij voltige. :P

Flurk; helemaal nog geen regen gehad :P

zo het regent hier al 2 dagen
BAH

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 15:58

Hier heeft het gisternacht alleen geregend en dat was opgevroren, daardoor was het gister wel súper glad. Verder geen last van regen gehad :). Ga morgen denk ik rondje stappen op Carisma (stiekem :=)

SilverViper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:00

goede middag.

idd balen van het weer dat je zo weinig kan doen, voor degene die geen binnenbak hebben.

@joepiexx: vervelend van Wenner van zijn been. goed in de gaten houden en desnoods even koelen als dat mogelijk is.

Ik heb al bijna 6 weken (als het niet meer is) niet kunnen rijden, wel even erop maar was meer stappen, dus spieren van nib zijn ook niet meer wat het is geweest, hopelijk klaart het langzaam aan wat op, en kan ik het weer rustig op bouwen.

SilverViper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:01

xlovelove schreef:
Hier heeft het gisternacht alleen geregend en dat was opgevroren, daardoor was het gister wel súper glad. Verder geen last van regen gehad :). Ga morgen denk ik rondje stappen op Carisma (stiekem :=)

haha, waarom stiekem ?

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:45

Pff aan de ene kant wel jammer Jody.. Maar aan de andere kant, je kunt iig wel naar buiten.. Hetzij met een ander bit, maar je kan iig naar buiten :)

Hier trouwens nog niks nieuws.. niemand gevonden die hem wil inrijden (niemand waar ik vertrouwen in heb laat ik t zo zeggen).
Misschien wel van stal veranderen, dan kan ik iig weer naar buiten, zou al heel veel helpen, dan kan ik tenminste wat met de heren.
Qua kreupelen trouwens wel nog steeds hetzelfde..

SilverViper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:53

dat is jammer muppetmayo, ik kan ook weinig dus je bent niet de enige,
het is dat je zo ver weg woonde anders zou ik je wel willen helpen met inrijden.
Waldy ga is ook zelf beleren.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:58

Jody ik ben het ook met je eens mbt het slow chatten hier..

Ik vind het niet erg als er veel gekletst word, daar is zo'n topic nou eenmaal voor, maar dan moete het wel boeiende dingen zijen, en niet over elke scheet of ademteug die je neemt of laat...

dat is ook de rede dat ik vrij weigin post hier. 'Mijn' topic is echt overgenomen door andere die daar totaal niet bij stilstaan wat voor 'schade' ze aangericht hebben. En dat is jammer, en dat moet veranderen. Anders gaan er hier nog veel meer weg en dan jullie maar gezellig met z'n alle over jullie scheten en ademteugen praten, maar ik ben weg. En ik denk (en weet bijna wel zeker) naast mij nog een hele hoop meer.

Ik vind het ook jammer dat er altijd door de 'oude' garde opmerkingen er over gemaakt moeten worden terwijl het eigenlijk maar een select groepje is wat constand slowchat. Ik noem geen namen, maar wie de schoen past trekt hem aan.

Misschien dat ik de desbetreffende persoonen nog wel in overleg met de andere die ik er over gesproken heb (die weeten presies wie dat zijn) een persoonlijk bericht doe namens het topic. Of ik doe dat uit mezelf, die zien jullie dan wel...

Maar op deze manier is het niet leuk meer, het is niet intresand en levendig meer hier... en dat is jammer...

En nu kunnen jullie mij een bitch oid vinden. Lekker jullie probleem, maar hét woord is er voor de zoveelste keer maar weer eens uit...

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 17:05

Ik snap niet waar je nou zo'n groot probleem van maakt, of in ieder geval dat je van iets kleins wel iets heel enorms maakt, moeten er nou alleen maar ernstige dingen gebeuren waar je dan over mag praten?

Ik ga nu trouwens echt even weer bijlezen, zit op werk en het is rustig :)

SilverViper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 17:07

@Peelie: ik ben nieuw hier, dus weer niet zo goed waar je het over hebt
ken de sfeer en gesprekken hier ook nog niet dus het is niet aan mij om hierover te oordelen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 17:10

Nessie, dat bedoel ik dus. Dit topic heeft al een behoorlijke 'geschiedenis'. Dinegn die gebeurd zijn en gedeeld zijn hier.
En het hoeft helemaal niet ernstig te zij om hier iets te plaatsen, maar iets serieuzer zou best mogen.

de mensen die al veel langer in dit topic zitten zullen wel begrijpen wat ik bedoel..

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 17:15

Wat bedoel je dus?
Wist niet dat er een geschiedenis aan vooraf was gegaan, ben ook nieuw hier. Maar ik begrijp best dat mensen ook weleens minder serieuze dingen te vertellen hebben. Ik praat ook niet altijd serieus, maar als ik alleen maar van dat soort dingen zou vertellen wordt het van mijn kant een heel erg groot stuk rustiger. Denk van wel meer mensen, weet niet wat jij dan als levendiger ziet, maar volgens mij wordt het dan juist een stuk rustiger.
Huiskamer van bokt is ook bedoeld om te praten, voor serieuze dingen zijn forums als rijtechnisch, informatief.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 17:21

dat je verteld hoe les was was of wat je hebt gedaan met de paarden is leuk om te lezen, wat je twijfels zijn waar je je goed bij voelde. Daar kunnen andere weer op reageren.

maar om nou te zeggen ik ga nu naar de paarden, een uur later. ik ben nu terug. en dat er dan niks meer komt, dat is niet intresand. vertel dan ook wat je hebt gedaan enz enz.

en het is maar net wat je bedoel met levendig. Maar als ik aan levendig denk, denk ik niet aan saai en langdradig (vooral dat laatste). Alles gaat hier op het moment in de trand van, het was een leuke dag vandaag, ik ben bij de paarden geweest, ik heb hoofdpijn, enz enz. Dat boeit echt helemaal niemand...

SilverViper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 17:22

precies mijn gedachte, in HK mag je overal over praten, of het nou een serieuse of wat minder serieuse ondertoon heeft.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 17:24

Ik snap best dat je toelichting kan geven zodat anderen er weer op kunnen reageren, maar als ik een hele lijst beantwoord aan reacties, en het was niet extra interessant bij de paarden, dan hoef ik daar geen toelichtingen op te geven, daar wordt het juist langdradiger van. En ik zie echt niemand van ik ben er. Ik ben er niet. Ik ben er wel weer. Ben net bij de paarden geweest. Ik kan níemand bedenken die alleen maar van dat soort posts doet.

Eventjes laatste 2 pagina's in het kort.

@Kitzbi: Heftig zeg van op je oude stal!

@Marlis: Leuke foto zo voetballend :)

@Lisa: Leuk filmpje zo :)

@faratjuh: Lekker geshopt zo te horen :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 17:26

en toch, dit topic is toen der tijd met een heel andere insteek gestart... en het is gewoon jammer dat het niet meer zo is...

Het is ook jammer dat de 'nieuwe' mensen daar zo makkelijk over denken (wat dit is al meerdere malen besproken, laatst zelfs nog) zonder te realiseren wat ze eigenlijk gedaan hebben zeg maar. Ik en een hoop andere zouden gewoon graag willen dat het weer een beetje word zoals het was, met een vleugje niet, waardoor dit topic zijn eigenheid behoud en met een frisse wind door het leven gaat. Dan is het leuk, maar dit is niet meer zoals het was.

nessie, als je hier wat langer zit gaan dat soort dingen je wel opvallen.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 17:31

Ik realiseer me inderdaad niet wat ik nou gedaan zou moeten hebben, zeker niet als ik die scryptische beschrijving van wat het zou moeten zijn lees.
Ik vind het in ieder geval erg overdreven (Voel mij ook niet aangesproken, wel als 'nieuw mens' , maar niet als iemand die elke minuut typt wat ik ga doen, daar is twitter voor). Misschien heb je het topic niet zo bedoeld, maar de samenstelling van de mensen is veranderd, anders had je maar niemand anders dan welke mensen jij wilde welkom moeten heten.

Ik ga toch maar thuis verder met bijlezen, over 10 minuutjes ben ik klaar met werken en direct door naar de paarden.

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 17:40

@ nessie idd lekker geshopt, mijn wedstrijd outfit paste niet helemaal meer, en die van farah was nog wel oke maar moest gewoon een ander shabrakje hebben

@ peelie ook ik snap je verhaal ik ben ben jullie gekomen in het vorige topic, en geef ook toe dat het soms behoorlijk snel gaat, ik heb het wel eens over mijn stage farah en fanny en soms over liane, maar ook over school en soms ook over mijn problemen. misschien ben ik ook 1tje van wie de schoen past maar dat weet ik niet.

nou heb ook weer een stage cijfer terug een 7.5 *\o/* *\o/* dus gaat de goede kant op
nog 2 cijfers te gaan nou eigenlijk nog 1 en moet een presentatie houden maar dat is op school :D
ik ga eten misschien tot vanavond maar denk eigenlijk morgen :D

SilverViper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 17:57

@nessie: veel plezier bij je paardjes

@farahtjuh: super netjes, en de presentatie gaat dan vast ook wel goed komen
eetsmakkelijk

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:31

Ik ga er niet op in peelie, kan er wel op in gaan maar krijg toch een tegenreactie. En dt wordt dan pas langdradig als het zo heen en weer blijft gaan.

@nessie, veel plezier bij de paarden.
@farahtjuh, netjes, presentatie komt vast en zeker ook goed, eetse.
@muppetmayo, Jammer dat je nog niemand gevonden heb voor het inrijden.

Marlis en ik weer terug van stal.
Peeps weer lekker met de jaarlinger buiten gestaan, en er stonden nog twee haffies bij. een bijna 2 jarige en volwassenen.
Peeps en g-star(jaarlinger) gingen alleen de hele tijd op de jonge haf jagen toen die ander eruit was.
PEeps ook nog kwartiertje gelongeerd met pessoa en marlis is nog buiten uitgaan stappen.
Nu ga ik even lekker pizza eten.