Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ga nu weer leren! 

gaat wel wat beter, nog wel gevoelig.. Je gaat dan ook wat anders lopen waardoor
moet gewoon even rustig aan doen, maar wel beetje blijven fietsen op de hometrainer

Wat een opgave, om van een paar dagen bij te lezen.
Volgens mij heeft ze er wel last van of het is het weer ik weet het niet. Gisteren wezen uitrijden en de eerste 300m leek het wel of ze schrikdraad had gegeten. Ze schrok van dingen die haar normaal niks doen.
Het tweede paard was wel grappig. Ze was soms onzeker om verder te lopen en als ik dan net achter haar was en haar een duwtje gaf liep ze gewoon verder.
Geniet er nu al van 

naomimak schreef:van dat weken in soda hoorde ik ook een vies verhaal dat het onder je nagel gaat op zetten en dan je hele nagel er af:S
naja....
wij laten dit jaar alleen matilla dekken honola gaat verkocht worden
dus als iemand nog interessen heeft in een 4 jarige oosterijkse haflinger merrie PB me
Zeg eens niet van die verleidelijke dingen!!! Ze is echt leuk!! Dat is toch die met dat ruitje op d'r hoofd?!
Erg mooi!! Ben je ook al bij wahida geweest?
kan er ook slecht tegen als mensen dat zeggen Jody.. Ben ook altijd kapot als ik van Athosja stap..
overgenomen van een bokker. toch wel fijn idee met Athosja. en als ik straks ga helpen met Fjord inrijden is het ook wel fijn..