chipieke schreef:Brr er heerst rhino in de streek
Morgen weet ik EINDELIJK hoe allergisch ik ben aan paarden! Hoop niet té erg
He hab... dat wil je echt niet als je een drachtige merrie hebt... groote kans dat ze het verwerpt !
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hinke schreef:Euh nathalie, zitten er brokken in die jerrycan? Ziet er grappig uit.Peelie schreef:heey nieuwe ava strav!!!
ik word niet goed van sommige mensen op bokt he... gaan ze lopen zeuren over dat de hengt die mara heeft gedekt zo dun is... terwijl ik al 2 keer heb uitgelecht dat hij midden in het dekseisoen naast de hengstige merrie's stond en er niet bij mocht.
Gaan ze zeuren dat het niet pro is ed...
Tsjah bedenk je idd dat je alleen correcte en verantwoorde dingen laat zien als je een topic opent op bokt want anders valt iedereen over je heen![]()
Pff wilde vandaag een zadelkast van zadelkasten.nl in elkaar zetten. Alles ging goed, het duurde wel lang maar het was wel te doen. Komen we er aan het eind achter dat we de bodem om moesten draaien.. ARGGGGGG Dus nu morgen maar alles uit elkaar halen en opnieuw in elkaar zetten... Dat mag mijn vriend doenVandaag dus WEER niet gereden want na 3 uur kast in elkaar zetten waren we het wel een beetje zat.
Hopelijk morgen eens rijden, ze wordt met de dag dikker met dat voer wat ze op haar nieuwe stal krijgt. Ik ga morgen ook ff met mijn nieuwe kaptoom longeren, ben benieuwd..