Lely is rond de 1.37

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AustriaTrick schreef:Hihi zal wel denken, die meetstok, wat wil jij daarme? haha
Nou fops is gisteren naar de osteopaat geweest, zn hele linkerheup zat vast.. maar hij loopt nu al aan de hand veel beter dus heeft gelukkig geholpen! Nu een week rust en dan de training rustig opbouwen.
Zelf wat minder leuk nieuws, ik ben 3 maanden geleden gevallen, en die knop vant westernzadel ramde in mn linkerbovenbeen, er kwam een mega bult die er nu nog steeds zit, dus ben naar huisarts gegaan vanemorgen, blijkt dat er een scheur in het bindweefsel om mijn spieren zit, en die spieren puilen dus uit,... er wordt een echo gemaakt binnenkort en dan de operatie tafel op om het weer te fixen.. grrr!
mandylfmarca schreef:Meiden ik heb even een vraagje, aangezien wij niet weten hoe groot bailey excact gaat worden vraag ik me af, wanneer ben je precies te groot voor je paard/pony? bailey komt nu met zijn schoft ongeveer tot mn schouder.. maar ik vind het nog zo'n ielletje en dan te bedenken dat ik hem over een jaar toch wel wil gaan beleren, zou hij groot genoeg zijn/worden? zal vanavond even een foto van dream en bailey updaten.
mandylfmarca schreef:Meiden ik heb even een vraagje, aangezien wij niet weten hoe groot bailey excact gaat worden vraag ik me af, wanneer ben je precies te groot voor je paard/pony? bailey komt nu met zijn schoft ongeveer tot mn schouder.. maar ik vind het nog zo'n ielletje en dan te bedenken dat ik hem over een jaar toch wel wil gaan beleren, zou hij groot genoeg zijn/worden? zal vanavond even een foto van dream en bailey updaten.