uuu ja precies kan ik het niet uitzeggen maar bij mij heeft het heel goed geholpen martijn zijn ma doet het bij mij erg handig zoon schoon ma
Nathalie83
Geplaatst: 10-05-10 20:55
Super zeg dat je het zo naar je zin hebt Tessa! En lekker hoor tot 12u op maandag ik heb altijd lange dag op maandag..
Hoop dat de pijn snel over is Paulien..
Welkom haflingerrr, M'n verzorg haf Arash is ook van Wallenstein Spannend dat ze gedekt wordt Mooi keus hengst ook!
Naomi; Weken in biotex/soda werkt nog weleens.. Elke dag uurtje weken, komt ie er vanzelf uit. (had ooit in m'n teen)
Uhh vergeet ik iemand??
Van mijn kant verder niks te melden
xAlice
Geplaatst: 10-05-10 20:57
AliceTwingo schreef:
Ik ga ook weer proberen mee te kletsen.. Ik heb veel te lang niet gereageerd..
Oeps, dit postte ik een tijdje geleden.. Ik heb me er niet echt aan gehouden.. Wel meegelezen maar ik heb steeds geen puf om te reageren.. Zit een beetje in de rats thuis dus had even geen zin erin.. Ik ga het nogmaals proberen Ik hoop dat jullie me kunnen vergeven..
Nathalie83
Geplaatst: 10-05-10 21:10
no hard feelings Je post als je er zin in hebt, en niet als je geen zin hebt Vervelend dat het niet lekker loopt thuis Zorg wel goed voor jezelf hè
Heb wl steeds bijgelezen maar even geen zin om te antwoorden, sorry. Wil wel even vragen hoe het met je knie gaat Paulien??
joopiexx
Geplaatst: 11-05-10 12:01
Hellooootjes!
Zo het is alweer dinsdag, vanmorgen even gewerkt, en morgen nog een dagje en dan een lang weekend. Het weekend daarop is ook lang door de Pinksteren dus er blijft maar weinig over! Ik ben helemaal van de leg met al die gekke dagen en ik heb zoveeel lesuitval hierdoor!
Net heb ik Wenner en Juultje al uitgemest, en straksjes rijden. Mn zussie heeft haar kniebanden verrekt oid en mn andere zus een schoolvoetbal toernooi dus ik mag me uitleven vandaag!
spanend marlis zal duimen dat ze drachtig is de 19de
primark ben ik laast geweest was zo mega druk wij gingen de eerste dag van de mei vakantie phoeee zooitje maar wel veel goedkoop daar wil binnen kort nog en keer gaan maar niet meer in de vakantie's
nope idd veel te druk hele plein stond vol daar die dag en die dag er na schijnt zelfs dat ze de winkel even dicht hebben gedaan omdat er zoveel mensen binnen waren
binnen kort poging 2 had wel genoeg geshopt nog maar niks gepast
Haha ja heh, word er altijd wel vrolijk van. Ik heb geloof ik 13 juni weer wedstrijd, moet wel nog even inschrijven maar denk dat dat m wel word. Lastig als je geen vervoer hebt he, dan kun je maar beperkt...