Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Alles goed?
lotteluvah schreef:Alles goed?
Babsie_Flash schreef:Maar om even op de meeting terug te komen, wie zijn er allemaal in geïnteresseerd en wie hebben er een probleem om met een paard gezellig met z'n allen te gaan rijden in een bos weet ik veel waar (midden van het land denk ik).
Dan hou ik vanaf nu dat even bij
lotteluvah schreef:Willen jullie een voor proefje?
lotteluvah schreef:Ik heb echt ontzettend toffe foto's van de lease pony van een vriendin van mij gemaakt. Ze weet er zelf niks van, cadeautje voor sinterklaas van dr mams.
Willen jullie een voor proefje?
lotteluvah schreef:
Maar eerst dit
Niet helemaal scherp maar ik moest snel klikken haha.
Anseltje schreef:Leuk hé die gaapfotos
Ik moet een inleiding maken waarom ik voor het thema reclame heb gekozen(je kon kiezen uit reclame en muziek.. )
dit is mijnes:
Waarom ik voor reclame heb gekozen:
Mijn eerste indruk is dat het wel een makkelijk en interessant onderwerp zal zijn. Ik weet nog niet precies wat reclame inhoudt, en wat er van verwacht wordt. Voor mij is reclame een ‘ding’ presenteren op een aantrekkelijke manier, zodat veel mensen er interesse in krijgen en er vraag naar doen. Op een aantrekkelijke manier, dat is mijn interesse. Ik vind het leuk om plaatjes te ontwerpen/bewerken, bijvoorbeeld een mooi ontwerp maken voor een reclame van Ajax schoonmaakmiddel. Ik noem maar wat. Of een foto zo bewerken dat het gewoon en geweldig plaatje isword om naar te kijken.
triest hé
Anseltje schreef:Vietje, ik heb geantwoord op jouw dierentuin topic