Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:nee
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:nee
oe kort antwoord
peuk?
Monica_86 schreef:vind gewoon beetje flauw allemaal
maar goed. lekker
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:vind gewoon beetje flauw allemaal
maar goed. lekker
wat is er flauwik heb het fúcking druk
Monica_86 schreef:laat maar
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:laat maar
nee zewg maar, dat ik vandaag niet int topic was? dat ik wat zei over nieuwen?
dat ik me buurvrouw ff moest helpen? dat ik met me kop zelf oowk bij andere dingen zit?
Monica_86 schreef:nee zewg maar, dat ik vandaag niet int topic was? dat ik wat zei over nieuwen?
dat ik me buurvrouw ff moest helpen? dat ik met me kop zelf oowk bij andere dingen zit?
suusiejj schreef:ik zei tog net ik kwam ff snel foto's dumpen en ik moest weer door, in die tijd dat de foto's aant uploaden waren moesten we weer ergens heen, het loopt hier nu ook allemaal niet op rolletjes wast maar waar oke, voor de rest heb ik bijna niks mee gekregen , EN ik vraag er nu toch om
Monica_86 schreef:en de verhalen over asra wat her en der staat worden wel gelezen
laat ook maar ik wil hier helemaal geen punt van maken
voel me er alleen poedersuiker onder, omdat ik er wel altijd voor jou ben
nachtenlang met je gemsnt/smst omdat jij het moeilijk had en dan ook als ik er vroeg uit moest
en dat vind ik totaal geen probleem, helemaal niet. Dat doe ik graag voor je, want ik zie jou als vriendin (een hele goede) en dacht dat jij voor mij hetzelfde zou doen
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:en de verhalen over asra wat her en der staat worden wel gelezen
laat ook maar ik wil hier helemaal geen punt van maken
voel me er alleen poedersuiker onder, omdat ik er wel altijd voor jou ben
nachtenlang met je gemsnt/smst omdat jij het moeilijk had en dan ook als ik er vroeg uit moest
en dat vind ik totaal geen probleem, helemaal niet. Dat doe ik graag voor je, want ik zie jou als vriendin (een hele goede) en dacht dat jij voor mij hetzelfde zou doen
moon egt sorry, ik heb oowk dingen aan me hoofd maar wil er niet over hebben door die nieuwen ik voel me ook verrotje moet je niet poedersuiker voelen om mij , tis mijn fout sorry ik weet het sorry, ik word ook helemaal gek van mezelf, het spijt me egt
![]()
![]()
![]()
en je weet dak er normaal oowk altijd voor jou ben , maar ik voelde me de laatste tijd beetje overbodig, sorry echt!!!
Monica_86 schreef:geloof je ook wel, maar zat gewoon te wachten totdat je zou bellen/smsen of iets zou zeggen op msn/hier. En misschien komt het wel door vandaag want normaal gesproken kan het me weinig schelen als ik wordt genegeerd door iemand maar nu wel. voel me er nu gewoon echt slecht door![]()
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:geloof je ook wel, maar zat gewoon te wachten totdat je zou bellen/smsen of iets zou zeggen op msn/hier. En misschien komt het wel door vandaag want normaal gesproken kan het me weinig schelen als ik wordt genegeerd door iemand maar nu wel. voel me er nu gewoon echt slecht door![]()
moon ik ga je nu ff bellen ik maak ff tijd maar kan ni te lang me btg is over de rooie!!
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:geloof je ook wel, maar zat gewoon te wachten totdat je zou bellen/smsen of iets zou zeggen op msn/hier. En misschien komt het wel door vandaag want normaal gesproken kan het me weinig schelen als ik wordt genegeerd door iemand maar nu wel. voel me er nu gewoon echt slecht door![]()
moon ik ga je nu ff bellen ik maak ff tijd maar kan ni te lang me btg is over de rooie!!
Monica_86 schreef:moon ik ga je nu ff bellen ik maak ff tijd maar kan ni te lang me btg is over de rooie!!
Monica_86 schreef:en sowieso... ga k toch weerdus doe ma nie
Monica_86 schreef:Kom er wel weer overheen
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:en sowieso... ga k toch weerdus doe ma nie
maar moon, je kan echt wel bij me huilen ook al is het aan de tel, ben er toch voor je het spijt me echt
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Kom er wel weer overheen
jah want je bent erg sterk!! sterker dan ik,
maar tog ik kan mezelf wel voor me kop slaan
Monica_86 schreef:jah moet toegeven dat het me toch erg veel deed, zowel dat met dat ongeluk als dat met jou
maar goed kreeg gelijk al superlief sms van anne en de rest dus was nie alleen
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:jah moet toegeven dat het me toch erg veel deed, zowel dat met dat ongeluk als dat met jou
maar goed kreeg gelijk al superlief sms van anne en de rest dus was nie alleenhet spijt me egt, voel me oowk verrot met die diana, met koen , met ricky, met me oma, met me ma die weer is ingestort enz enz... pff
mja zullen we peuk doen
Monica_86 schreef:
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:
ik heb gewoon alweer klaren
Monica_86 schreef:ik ook... maar echt veelste veel gerookt vandaag