Kimlovepaard, wat een leuke haf en mooie lange manen,. lisa, ze zijn echt verschillend maar beide errug leuk. veerlebeest, wat een leukerd, alleen jammer van het lengteverschil in de manen. hill5500, leuk ringsteken? of iets anders? beautj, wat schattig, erg leuk veulen en een mooie vader Kyr is niet meer zo schattig die is al zo groot haha Leuk met die grote witte bles, daar hou ik van.
peeps lag lekker te slapen vandaag en was ef met der gaan knuffelen en nog twee vlechten overnieuw gemaakt, madame bleef gwn liggen haah
Ja, ik vind het zelf ook van Veer haar manen, en je moet weten dat ze het deze keer niet zelf heeft afgeschuurd, ze wou ergens eten vanonder halen waardoor ze haar manen constant tege een paal schuurde, helemaal weg Dit jaar beter! :p
Gefeliciteerd met de veulies, Lisa! Ze zijn knap. Hele mooie stills, Eva. Filmpje is ook prachtig! Gaaf setje heb je, Annuh. Kyra wordt echt groot zeg, Marlis. Hoe groot denk je dat ze gaat worden? Nebu is knap zeg, Maestroox3! Amos mooi in spagaat, leuk! Angus is een knapperd! Evelyne, mooie foto's ook.
Ginger ook weer eens.
Laurahh
Geplaatst: 21-03-12 20:04
Wauw, Nogales is knap! Leuk ook dat ie babies heeft
Peeps doet lekker een dutje..
Wat een lekker achterbeentje van Angus op die eerste foto!
wat is nogales knap zeg, en wat een lieve nakomeling!
lieve foto's van peeps lekker aan het dutten.
mooie plaatjes van angus, die kan ook lekker lopen.
mooie foto's van ginger wat een lief koppie!
lieve foto's van floor, wat kan ze lekker strekken.
wat een gave foto sita_
lieve foto van natif en wat een manen zeg!
weer mooie fotos van ginger tweede foto is lief zeg.
gave foto's van famke, wat is ze toch mooi!
Faringo
Geplaatst: 22-03-12 20:04
Mooie foto's zeg!!
Vandaag was de DA terug bij Storm na 2 weken rust (inmiddels 3 weken stilstaan en alleen stukjes wandelen). Hij loopt prima, sterker als het een keuring zou zijn zou het meer dan goed zijn. Moet nu nog een week een uur per dag stappen en dan weer gaan opbouwen. Enige nadeel....hij is echt een beetje gevaarlijk van de overtollige energie. Gelukkig werkt traquigel prima bij hem en durf ik het wel aan om er morgen op te gaan zitten voor een stapritje. Kortom nog ff doorbijten en kunnen we weer verder oefenen bij waar we gebleven waren:
@Beauty_J: Mooi en leuke nakomeling. @horsii: Ons knappe peeps. @Evelyne: Knappe Angus aan de show. @Fee_: Knappe Ginger Kyra wordt denk ik wel een grote maat haflinger, paps is 1.58 en moeder(onze peep) 1.45 @Laurahh: Knappe Floor in de knotten. @Sita: Mooie foto, goed weer voor een shoot. @Kawi: Natif is heel copact? iig op de foto, leuk. En wat een mooie manen @Silkaay: Famke uit de stekker op t land. @Faringo: Storm die weer goed loopt maar wel druk is. @Maestro: Nebu ook weer.
Kyra
Peep
_KaWi_
Geplaatst: 22-03-12 22:21
Faringo,gelukkig dat jullie weer verder kunnen oefenen en dat storm weer goed loopt,zal wel een opluchting zijn!
Mooie foto's van Nebu
Ahh wat een lieve foto van Kyra, wat een knapperd is ze toch . En peeps lekker onder het zand haha.
@Marlis Natif is inderdaad erg compact, vrij korte rug.
savira
Geplaatst: 22-03-12 22:56
Heerlijk al die haffies weer een genot om naar te kijken en wat is het fijn he dat lekkere weer!
Ik heb afgelopen zondag ook weer wat plaatjes gemaakt van nando hij is nu 2 jaar en 2 maanden wat vinden jullie van hem wordt het nog wat voor de keuring?
Op zijn hoofdfoto zie je wat wondjes dit is van het spelen met zijn vriendje Bart die het kaas niet van zijn brood laat eten!
Wat een heerlijke zonnige plaatjes weer allemaal! Beauty, die eerste foto is op het KNHS terrein in Ermelo of niet?
Vanmiddag zelf ook even de camera erbij pakken, misschien dus nog wat leuke plaatjes om te showen straks. Pff vlinders hier...morgen het NK springen klasse M met bails, springles ging gisteren wel lekker maar ze werd weer erg heet en dan moet ik veel met mijn handen doen
fijn dat het weer wat beter met storm gaat, gave rij foto. gave foto's van nebu! wat word kyra mooi zeg, lief koppie. wat is nando leuk & wat heeft ie een leuk koppie! veel succes morgen met bailey op het NK