Taar voorbij zien komen, Ivar met mooiere maantjes..
Een leuk roze setje en een gekke siska! Wat een sprongen kan die maken zeg!
Verder laat mijn geheugen mij in de steek
Maar allemaal stuk voor stuk leuke plaatjes en vooral mooie haffies!! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maar allemaal stuk voor stuk leuke plaatjes en vooral mooie haffies!! 
Een vriendin van mij heeft foto's gemaakt, was al blij dat het een beetje lukte, binnenbak is lastig in te fotograferen..
zijn toch leuk hoor! Kayleigh_ schreef:Marlis schreef:Merk wel dat er maar door bepaalde mensen bijgelezen/gereageerd wordt, jammer.Vind het zelf ook niet zo heel sociaal om maar gewoon binnen te komen vallen en enkel je foto's te droppen. Ik geloof dat het inmiddels wel duidelijk is dat de meerderheid het op prijs stelt dat er gereageerd wordt op elkaar.... Vind het dus ook jammer!
ben heel benieuwd of het wat gaat doen!

djuulsie schreef:Ben aan het vlechten geslagen, schijnt ook te helpenben heel benieuwd of het wat gaat doen!
Ik deed/doe het zelf wel en de manen zien er juist steeds mooier uit. Bij mijn vorige merrie kwamen de manen tot ver over haar schouders en die borstelde ik ook gewoon. Niet te vaak doen.. En inderdaad, vlechten helpen ook. Al heb ik ze nu meestal los hangen.

hartstikke fanatiek maar toch liever lui dan moe.

) Dus Jouk heeft een wortel gejat en is keihard weggerend
'DIEF' hahahah
)
doet ze op de 1e foto