MelisXFeikje schreef:groeples bah, ik les meestal bij renske de haan en daar ga ik met hem dan ook maar heen, marja les is altijd zo duur. moet je ook nog heen rijden etc..
ik rij al vanaf mijn twaalfde in groeps lessen en danzeg je bah maar weer je wel dat je daar de meeste ervaring mee op doet? Sturen in schatten bezig zijn controleren kijken? Ik heb sinds 2 jaar nu een instructeur waar ik super mee kan lessen zo wel prive als in groep we rijden kijken en geven elkaar aanwijzingen. We doen soms wat voor om zo het verschil tussen elkaars rijden te zien. Wanneer je altijd alleen rijd zie je ook niet alles en kun je ook niet alles zelf oplossen je mist gewoon een beetje vertrouwen. Ik rij 7 dagen in de week waarvan 1 groeps les zowel manege paard of mijn eigen fanny heb ik voorig jaar vanaf de bouvak zelf getraind en ben ik voor 3 week terug weer voor het eerst mee gaan lessen samen met mijn vriendin niet alleen maar samen sturen contoleren kijken en we gaan met sprongen voor uit. Als ik een probleem heb gooi ik het in de groep en over leggen we,praat over je angsten die zijn er voor om op te lossen 
Lijkt me super leuk anous
en ander pak ik de trein en keer richting jullie
bepakt met camera 
ben benieuwd liekjje 
had vandaag liane mee naar de les genomen omdat ik voorlopig een beetje dames zadel met haar doe omdat fitany nog bij farah loopt en ik dat een beetje onhandig vind dacht ik dan moet liane maar lessen en het ging super
Farah doet het ook goed rij haar elke dag een half uurtje zonder beeb
muziek in lekker relaxt en fanny nou ook eigenlijk alleen maar positief 
en nu ga ik slapen truste meiden