Alvast twee foto's van de shoot Ben er echt super blij mee helemaal als ik bedenk hoe slecht hij er vorig jaar uit zag, hij heeft een spierafwijking gehad..
Hier ook weer een steigerende haflinger, hij heeft vandaag geleerd te steigeren vanaf het zij-commando: voor hem gemakkelijker te doen én voor mij prettig, daarbij staat het ook érg gaaf
Dankjullie! Hij is er nog niet helemaal doorheen en is ongelofelijk stoffig, maar het is mooier dan die teddywintervacht Doe mij maar een glanzende zomervacht
RM_ , kan Atlas de jambette? Misschien kun je de jambette vragen tijdens het steigeren? Shilas slaat uit van zichzelf, maar m'n shetlander reageerd wel goed op benen aanraken en dan uitslaan
Gaaf die steigerfoto's van Shilas!! Mooie foto's van Atlas! Leuk weer die foto's van peeps en kyra!
Marit weer eens gelongeerd met dubbele lijnen. Ze loopt nog niet helemaal ontspannen, haar achterhand mag er soms ook net ff wat meer bij. Ga haar nu weer wat vaker longeren, is wel goed voor der knappe lichaam. Ze is trouwens een hoop afgevallen sinds ze op het land staat met de greenguard, ben echt heel blij met hoe ze er nu uit ziet