Kunnen we updaten en foto's bekijken na Ermelo en ervoor ..
Maar een idee hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:iSaBeLL schreef:haha die vind het zeker wel prima
hoef ik niet te proberen haha.
Ik ben al blij als ik normaal mijn proef doorkom,
zonder te schrikken
Jah indd hier zelfde, ik moet ook de tijd nemen om hem in te rijden, want hij loopt de eerste 15minuten niet heel ontspannen omdat ie alles zo spannend vind, daarna gaat het wel goed
suusiejj schreef:Zullen we elkaar anders toevoegen op hyves ofzo?
Maar een idee hoor
Wig_love schreef:Rood strikje idd, en achteraan. is toch geen probleem?
Ze merken het wel hoor.
verder ff jullie mening,
Ik heb er 1tje die mee gaat, die evt te koop is, kan k nu iets op me dekje doen, daarmee aangeven dat hij te koop is. of is dat stom?
Wig_love schreef:Rood strikje idd, en achteraan. is toch geen probleem?
Ze merken het wel hoor.
verder ff jullie mening,
Ik heb er 1tje die mee gaat, die evt te koop is, kan k nu iets op me dekje doen, daarmee aangeven dat hij te koop is. of is dat stom?
Emmaar schreef:suusiejj schreef:Zullen we elkaar anders toevoegen op hyves ofzo?
Maar een idee hoor
Ja, goed idee. Dit is mijn hyves: http://x-emm-x.hyves.nl/ , dan kan je me toevoegen en er volgen er vast nog wel meerderen!
suusiejj schreef:iSaBeLL schreef:Hier nog zo 1. al rij ik maar 15 minutjes los dat is echt genoeg voor ons
Jep maar, ik moet niet te veel galoperen bijvoorbeeld, word ie een beetje loom van.
Omdat ie vaak ook zweet vanuit de trailer, zou ie nu wel helemaal doen haha.
Welke proeven eigenlijk 3 en 4?
Wig_love schreef:Isabell.,
Jha moet ik nog eventjes over bellen.
Maar ik ben niet lid van de aangespannen haflinger dus kan maar 1 proef, maar ik ga met allebei me haffie's hee.
en aan het jonge beesie heb ik me handen vol daar ben ik bang. Dit is de 1ste x dat hij echt op vreemd terrein gaat komen, en hij is pas in mei geruint, en nu 4 dus denk dat het Sensatie gaat worden. haha.
de meesten zijn wel lid volgends mij.
en k doe zondag ook de cross daar. dus blijf het hele weekend. jij niet dan?
Emmaar schreef:Wig_love schreef:Rood strikje idd, en achteraan. is toch geen probleem?
Ze merken het wel hoor.
verder ff jullie mening,
Nee, dat zou ik ook doen, dat is helemaal niet stom! Daar zijn heel veel haflingergekken en dan is er grote kans dat er iemand geintresseerd is. Dan kunnen mensen naar jou en je paardje kijken zonder verplichtingen. Dan zien ze meteen hoe hij loopt.. Gewoon een plaatje 'Te koop' op je dekje spelden, en je tel nmr erop vermelden? Of die van je ouders, want als jij rijdt kunnen ze je niet bellen haha!