Ben zelf niet echt fan van de LG maar de Viewty vind ik dan wel weer leuk.. Hoor alleen vaak dat ze qua uiterlijk wel heel mooi zijn maar qua kwaliteit niet zo.@ Hinke, dankje.
Pff, vervelend is die regen he. Is je mobiel ook overleden aan de regen dan, of gewoon zomaar? @ Chipieke, hmm.. balen dat je vriendschap verbroken is. Maar goed, opzich wel met een logische reden dus!
Soms groei je nou eenmaal uit elkaar natuurlijk.. Leuke haf en leuke auto! Floor heeft ook heel licht last van zomereczeem, maar gelukkig is daar verder niks van te zien.@ Patricia, ik ken het.
Ik vertrouw mensen nu ook niet zo snel meer, iig niet goed genoeg om er een hele vriendschap mee aan te gaan. @ Stravero, dankjewel! Hier onweerde het ook al zo erg, echt niks aan. Geloof wel 3 uren ofzo..
@ Chipieke, ik was ook erg blij dat er niks aan de hand was met Floor door het onweer! Toen ik vannacht wakker werd dacht ik er ook al aan..
@ Stravero, oh wat een stom mens in dat topic zeg.
Errug kinderachtig!@ Moyra, ik heb ook een Shih-Tzu.
Heb je ze met stamboom enzo dan? @ Nathalie, jammer dat ze definitief verkocht wordt.
Ik heb niet heel veel ervaring met eczeemdekens maar Floor heeft die van Pagony op. Hij blijft niet super zitten want hij schuift bij de hals steeds naar achter en door haar dikke bos manen komt ie niet meer naar voren toe. Heb nu het halster er doorheen vast en nu blijft ie wel helemaal goed zitten! En hij is nog steeds niet kapot, ze staat ook 24/7 in het weiland. De Rambo moet ook goed zijn, maar wel duur! @ Laura, balen.
Beterschap!Over zadels gesproken, ik ben ook nog op zoek naar een dressuurzadel. Maar ach, kan nu nog gebruik maken van een vz zadel dus kan rustig even om me heen kijken.
Och god, ik hoop dat hij snel opknapt!!!
Ik zal ook duimen dat het toch nog goed komt!
).
) maar ik had nog wel naar dordrecht gewild om te kijken, maar ik ben dan op vakantie. Het was er vorig jaar wel heel leuk, er is echt veel te beleven. Het is niet alleen een haflinger keuring maar er zijn nog allemaal dingen om heen.