lotteluvah schreef:Maar viets is bijna 16
Ouwe taart!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Maar viets is bijna 16
Kyrseltje schreef:lotteluvah schreef:Maar viets is bijna 16
Kyr wordt nog lang niet 16
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:Maar viets is bijna 16
Ouwe taart!
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:Ouwe taart!
Uhuuuum![]()
dat zeg jij?![]()
Jotee schreef:Kyrseltje schreef:Dat is wel zo, maar kan zijn dat er aantal niet uitzien als 16, ookal hebben ze make-up op. En dan is het nogal banketstaaf als zij niet binnen komen..
Klopt. Maargoed, dat zijn wel dingen die je dan ook kunt regelen en doen.
Roma_4ever schreef:Kyrseltje schreef:
Kyr wordt nog lang niet 16
ik ook niet9 november pas
Kyrseltje schreef:Roma_4ever schreef:Weet niet hoe je er uitziet, maar dat zou erg banketstaaf zijn als bijna iedereen er in komt, en dan bijv jij niet. Vind ik niet echt kunnen
zoals ik![]()
TjelleBieb schreef:Jotee schreef:
We gaan met ze álle op meeting, en als de helft dan niet naar binnen kan, houd het voor mij ook op.
Klaar, het lukt niet altijd.. dan moet er maar wat anders verzonnen worden wat ook leuk is.
TjelleBieb schreef:Jotee schreef:
We gaan met ze álle op meeting, en als de helft dan niet naar binnen kan, houd het voor mij ook op.
Klaar, het lukt niet altijd.. dan moet er maar wat anders verzonnen worden wat ook leuk is.
Roma_4ever schreef:Kyrseltje schreef:
nouja laat k zo zeggen laatst vroeg iemand hoe oud ik was ik 15 zij echtdacht dat je 13 of 14 was ofzo
lotteluvah schreef:ik 8 april
Nog maar 4 maand
lotteluvah schreef:Ik wordt altijd ouder geschat
Kyrseltje schreef:Nouja dat zegt niet zoveel hoor. Maar gewoon 't feit dat er mensen misschien niet binnen komen is al genoeg om 't niet te doen.
We kunnen wel bowlen ofzo.
lotteluvah schreef:Kyrseltje schreef:Nouja dat zegt niet zoveel hoor. Maar gewoon 't feit dat er mensen misschien niet binnen komen is al genoeg om 't niet te doen.
nee dat komt goed met viets en tjel
lotteluvah schreef:Kyrseltje schreef:Nouja dat zegt niet zoveel hoor. Maar gewoon 't feit dat er mensen misschien niet binnen komen is al genoeg om 't niet te doen.
Jotee schreef:Ik ging een keer bowlen, maar toen vergat ik die bal dingens los te laten. dus toen lag ik plat op m'n snuffet daar ergens op die baan.
TjelleBieb schreef:De ballen gaan bij mij altijd de verkeerde kant op, dus moet lukken.
Al ga ik met mijn rug naar de baan toe staan, en gooi hem naar jullie, wedden dat ik dan een strike heb.
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:
De ballen gaan bij mij altijd de verkeerde kant op, dus moet lukken.
Al ga ik met mijn rug naar de baan toe staan, en gooi hem naar jullie, wedden dat ik dan een strike heb.
Jotee schreef:Ik ging een keer bowlen, maar toen vergat ik die bal dingens los te laten. dus toen lag ik plat op m'n snuffet daar ergens op die baan.
mieske schreef:Ik ben afgelopen dinsdag 27 geworden..
nu voel ik me oud tussen al die jonge meiden