Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

knabbelgirl schreef:onze bak is volgens mij helemaal niet bevroren
Babsie_Flash schreef:knabbelgirl schreef:onze bak is volgens mij helemaal niet bevroren
Het heeft hier vannacht zo'n 6 graden gevroren.. wat meer dan verwacht volgens mij.
maar onze bak is ook nooit nat oid knabbelgirl schreef:Babsie_Flash schreef:Het heeft hier vannacht zo'n 6 graden gevroren.. wat meer dan verwacht volgens mij.
bij ons ookmaar onze bak is ook nooit nat oid
xLariss schreef:Ik ben zo blij dat het vriest
knabbelgirl schreef:het is hier wel heel stil vandaag
Ik klets wel mee
Babsie_Flash schreef:xLariss schreef:Ik ben zo blij dat het vriest
Vind ik ook.. tenminsten.. beter dat het vriest dan dat het de hele dag regent! Daar heb ik zo'n hekel aan!

xLariss schreef:Mijn paddock is wel gewoon mooi, niet bevroren en zo. Water loopt ook meteen weg.
Btw, is hooi geven in het paddock slecht voor de drainage?
Babsie_Flash schreef:xLariss schreef:Mijn paddock is wel gewoon mooi, niet bevroren en zo. Water loopt ook meteen weg.
Dat zou best wel eens kunnen. Even aan Rolf vragen...
Hij zegt dat als er hooi achter blijft het gaat verteren en dan kan de werking van de drainage verminderen.
xLariss schreef:Mijn paddock is wel gewoon mooi, niet bevroren en zo. Water loopt ook meteen weg.
knabbelgirl schreef:xLariss schreef:Mijn paddock is wel gewoon mooi, niet bevroren en zo. Water loopt ook meteen weg.
nee, maar wel voor je paard. Daardoor komt zand mee en kunnen ze zandkoliek krijgen
xLariss schreef:knabbelgirl schreef:
nee, maar wel voor je paard. Daardoor komt zand mee en kunnen ze zandkoliek krijgen
Uhu, daar dachten we ook al aan, maar we moeten er nog een oplossing voor vinden.
knabbelgirl schreef:even drinken halen
Babsie_Flash schreef:regen + vriezen = au?
Babsie_Flash schreef:knabbelgirl schreef:even drinken halen
koffie?