TjelleBieb schreef:Nog ff en Viet gaat schudden met d'r billen.
*staat op en schud alles maar ff los
Zo mijn vetjes hebben hun pleziertje ook weer gehad vandaag!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Nog ff en Viet gaat schudden met d'r billen.
lotteluvah schreef:ik was net foto's aan het kijken en bedacht me wat heb ik toch eigenlijk al vee fout gedaan met de paarden.
Gewoon stomme dingen.
Snappen jullie me?
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:ik was net foto's aan het kijken en bedacht me wat heb ik toch eigenlijk al vee fout gedaan met de paarden.
Gewoon stomme dingen.
Snappen jullie me?
Zoals wat voor stomme dingen? geef eens een voorbeeld van jouw stommiteiten
edit: Het zal vast wel mee vallen
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:Zoals wat voor stomme dingen? geef eens een voorbeeld van jouw stommiteiten
edit: Het zal vast wel mee vallen
Gewoon met rijden enzo. Denk je dat ej goed bezig bent terwijl je echt stom bezig bent. Je wil echt geen foto's zien hoe ik lot in het begin reed
biancailona schreef:hoi hoiilona is verzorgd,
net even foto's gemaakt, met bewijs, ilona heeft een deken. Die zit nu weer in de hoes. Was even eruit voor de foto. Nu ga ik even foto maken van de bruine teugels, die ik weinig gebruikt heb, drie keer ofzo. Voor de verkoop
dlientjuh schreef:die springpaarden hebben altijd zon troep in de mond en kwa maringaal borsttuig enz
Babsie_Flash schreef:
lotteluvah schreef:Waarom zouden ze in hemelsnaam op concour dan een ander bit in doen? Als je je paard met de training hebt heb je hem ook op concour.
SmeeJ schreef:Ja moet je mij niet vragen yvet.
Babsie_Flash schreef:biancailona schreef:hoi hoiilona is verzorgd,
net even foto's gemaakt, met bewijs, ilona heeft een deken. Die zit nu weer in de hoes. Was even eruit voor de foto. Nu ga ik even foto maken van de bruine teugels, die ik weinig gebruikt heb, drie keer ofzo. Voor de verkoop
Hallo Bianca!waar blijven al die foto's nou??
Anseltje schreef:En anne heeft weer een dikke buik
biancailona schreef:Babsie_Flash schreef:Hallo Bianca!waar blijven al die foto's nou??
de teugels of haar deken
Babsie_Flash schreef:AL die foto's!!
Sanchowtju schreef:Zo ik ben weer bijgelezen, heb alleen nu ff geen tijd om ook reacties te plaatsen, sorry![]()
Leuk al die foto's Esmee, idd behoorlijk blij hoofd op die ene foto![]()
TjelleBieb schreef:Anseltje schreef:En anne heeft weer een dikke buik
Je weet het, Tjelsie doet niet aan oppassen.