o0valerie0o schreef:
nee, dat ze zeggen, ik hou van je vind ik idd ook een beetje te.
en het gaat erniet om dat ik popijopi wil doen hier, maar toen het topic op slot ging, heb ik in een ander topuic gevraagt of ik erbij mocht blijven en zeiden ze gewon van ja is goed en je kletst toch wel mee. maar nu zitten ze er wel over te zeuren.
en nou, misshcien moest ik geen dotje zeggen. maar wel eens gehoord van woorden die je vaker zegt?nou dat is er 1 van. en ik roep hier bijvoorbeeld niet steeds. hou van je!
het was maar een voorbeeld, zo hebben we er wat uitgepakt en indeed deze kwam voorbij, de rest slaat niet eens op jou, als jij vind van niet, ergens heb ik ook gezegd dat het niet op 1 persoon slaat en degene die zich aangesproken voelen , misschien dat die het KUNNEN veranderen, het is toch de bedoeling dat ook wij het leuk blijven vinden of niet?
Er staat geen GEZEUR , dit is beter dan achter elkaars rug om, ik kreeg verschillende dingen te horen, en ik had zoiets van oke, ik pleer het allemaal neer, kyrene heeft gezegd zet me naam er ook maar bij,
als jij denkt dat het nooit meer het oude word dan ben je wel erg kortzichtig of je hebt gewoon geen zin om ook maar iets te veranderen , oke misschien zul je gelijk hebben ,maar er kan best wat aan gedaan worden zoals kekaro ook al zei