Jeemig baalen Paulien.. Hoop dat er niks ergs is en dat je snel weer van je pijn af bent
Jody zit op d'r Wenner wolkje fijn gevoel geeft dat als het goed gaat he
Nibje had er ook zin in
Net bij moeders geweest was weer gezellig
Madeira_
Geplaatst: 10-05-10 10:14
Jody, super dat het zo goed gaat met jouw en Wenner
Candace, gefeliciteerd met je winstpunten netjes joh super!
Nathalie fijn dat het gezellig was
Bedankt voor jullie lieve woorden
Pijn is minder, nog wel erg gevoelig. Rond 11 uur komt mijn fysiotherapeut langs, toch om even te controleren. Ben vandaag niet naar stage gegaan, ik moet dan ook half uur tot 3 kwartier lopen en dat red ik nu gewoon niet daar is het te gevoelig voor. Vooral rekken of buigen doet me zeer..
Balen Paulien, hoop dat het daardoor niet slechter gaat met je voortgang.. Je was juist weer zo lekker actief bezig, toch?!
Verder kort (maar krachtig) bijgelezen.. Vanmorgen uren gesprek gehad.. Het bedrijf start om 9 tot 5.. Maar m'n mams (werkt op t zelfde industrieterrein) begint om 8, wil met haar mee rijden en dat mag maar daar door werk ik 45 uur, dat mag weer niet.. Dus mag 's maandags om 12 uur weg Kan ik gewoon vroeg naar de manege en evt. daar ook nog werken van 2 tot 11
Tessa, die tijden klinken goed fijn dat je met je moeder mee mag rijden
Ja het ging super, ik hoef nog maar 8 weken en dan ben ik volledig hersteld van mijn operatie (9 maanden lang gerevalideerd) en gebeurt er weer dit... Het is gewoon dat ik bang ben geworden, omdat er elke keer weer iets mis is met mijn knie.. Baal verschrikkelijk
Ja zekers wel Ben echt blij met deze plek (tot nog toe) Ik bedoel.. ik werd vrijdag ook al meteen gevraagd of ik dinsdag (morgen) mee wilde uit eten.. Als afscheid van vorige stagair.. Voelt echt alsof ik deel van het bedrijf ben, super!
Mijn binnenband waar de aanhechting zitten in mijn knie is uitgerekt gisteren, vandaar de pijn (omdat het natuurlijk geopereerd is in mijn knie is het stukken gevoeliger nog)... Kan nog een paar weken duren, de pijn.. zucht. Nouja gelukkig is het niet mijn kruisband/meniscus..
Pijn is wel veel minder, moet ook juist met mijn tenen/voet/enkel blijven bewegen zodat de doorbloeding goed blijft en mijn knie niet te stijf word.. Gister waren de tranen van de pijn, maar ook gewoon omdat ik het even helemaal zat was Het word wel gauw stijf en is gevoelig, maar gelukkig niet de pijn van gisteren..
Met mijn knie gaat het super, ik heb alleen de pech gehad gisteren. Helaas is dit niet te voorkomen. Fysiotherapie is zeg maar verplicht na een kruisband en meniscus operatie
joopiexx
Geplaatst: 10-05-10 13:34
Gelukkig gaat het beter met je knie nu! Toch fijn dat je even bij de fysio bent geweest voor jezelf. Kan me heel goed voorstellen dat je ook zo schrikt als het gebeurd, want behalve de pijn zou je ook geen stapje terug willen.
Tessa; wat een heerlijke maandag zeg! Tot 12 uur! Ik werk normaal ook tot 12 op maandag maar nu moet ik gewoon tot 4! Best een lange dag maar goed, so be it! Hoef maar 2 dagen te werken dus opzich kan ik nu wel veel dingen regelen enzo!
Het is heeeel lang geleden dat ik in dit topic heb meegepraat. Daarom even opnieuw voorstellen. Ik heb een haflinger merrie van de hengst WAllenstein ze is 9 jaar oud en we rijden in de klasse L1 tussen de paarden . Op de keuring is ze bekroond met een 1e premie. Voor de liefhebbers er staan een paar foto's in mijn profiel en in mijn onderschrift staat een link naar een profiel met rijfoto's.. Maar ik wil echt iets melden waar ik nu zo ontzettend blij mee ben. Mijn merrie staat nu bij het dekstation om daar gedekt te worden door Allacher ... Hopelijk krijgt ze volgend jaar een prachtveulen...
horsii
Geplaatst: 10-05-10 19:38
Je hebt een leuke haflinger Leuk zeg, mijn merrie is ook gedekt. Eind april!!
haflingerrr
Geplaatst: 10-05-10 19:39
horsii schreef:
Je hebt een leuke haflinger Leuk zeg, mijn merrie is ook gedekt. Eind april!!
Dankje... Door welke hengst is jouw merrie gedekt???