lotteluvah schreef:Kyrseltje schreef:Ja maar gister was het ergst. Zelfs aantal jongens op msnzeiden dat ik zo geil keek xD
omg
dat viel wel mee toch
Ze vonden eerder dat ik heel eng keek, maar dat zeg ik niet^^
Nou blijkbaar niet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lotteluvah schreef:Kyrseltje schreef:Ja maar gister was het ergst. Zelfs aantal jongens op msnzeiden dat ik zo geil keek xD
omg
dat viel wel mee toch
mieske schreef:lotteluvah schreef:Ik ben ook heel eerlijk dat ik bij sommige mensen geen drang heb om ze te zien
Wil je mij niet eens zien?
mieske schreef:lotteluvah schreef:Ik ben ook heel eerlijk dat ik bij sommige mensen geen drang heb om ze te zien
Jotee schreef:Avondje stappen kan er dan ook wel tussen toch? Kan ook reuze gezellig zijn!
Kyrseltje schreef:Oke, dan heb je mooi pech want ik doe het ook niet altijd. Vind het erg overdreven dat je zo reageerd. Het hele topic bestaat niet uit terug lezen hoor. Liever lol zonder bijlezen. Dan bij lezen en dan al weer weg gaan.
Ik voel 't naar mijn hoofd stijgen
Jotee schreef:Avondje stappen kan er dan ook wel tussen toch? Kan ook reuze gezellig zijn!
TjelleBieb schreef:Nadat jij over de duitse helm met aangekoekte pisrand begon.....

Kyrseltje schreef:Jotee schreef:Avondje stappen kan er dan ook wel tussen toch? Kan ook reuze gezellig zijn!
Probleem is dat een deel onder de 16 is
lotteluvah schreef:Jotee schreef:Avondje stappen kan er dan ook wel tussen toch? Kan ook reuze gezellig zijn!
Ik wil mezelf niet voor schut zetten man
Jotee schreef:Kyrseltje schreef:Probleem is dat een deel onder de 16 is
Hmhm, daar zit wat in. Make-up doet wonderen!
mieske schreef:Ik ben niet zo'n stapper, maar ja aangezien jullie (lees lotteluvah) me toch niet willen zien hoef je daar geen rekening mee te houden

mieske schreef:lotteluvah schreef:
Ik ben niet zo'n stapper, maar ja aangezien jullie (lees lotteluvah) me toch niet willen zien hoef je daar geen rekening mee te houden

mieske schreef:Kyrseltje schreef:Oke, dan heb je mooi pech want ik doe het ook niet altijd. Vind het erg overdreven dat je zo reageerd. Het hele topic bestaat niet uit terug lezen hoor. Liever lol zonder bijlezen. Dan bij lezen en dan al weer weg gaan.
Lijkt me ook niet dat ze het zo bedoeld, meer als een grapje
Kyrseltje schreef:Jotee schreef:
Dat is wel zo, maar kan zijn dat er aantal niet uitzien als 16, ookal hebben ze make-up op. En dan is het nogal banketstaaf als zij niet binnen komen..
Babsie_Flash schreef:mieske schreef:
Ja! ik wil jou meeten! Mensen die nooit bijlezen hoef ik niet te meeten trouwens
lotteluvah schreef:Maar viets is bijna 16
lotteluvah schreef:Jotee schreef:Avondje stappen kan er dan ook wel tussen toch? Kan ook reuze gezellig zijn!
Kyrseltje schreef:Jotee schreef:
Dat is wel zo, maar kan zijn dat er aantal niet uitzien als 16, ookal hebben ze make-up op. En dan is het nogal banketstaaf als zij niet binnen komen..
Roma_4ever schreef:Weet niet hoe je er uitziet, maar dat zou erg banketstaaf zijn als bijna iedereen er in komt, en dan bijv jij niet. Vind ik niet echt kunnenKyrseltje schreef:
zoals ik![]()
TjelleBieb schreef:Nee, Viet is bang dat ze voorschut loopt naast mij met me grote broeken.