xLaus_ schreef:goeie morgen
Echt leuke foto laus Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Echt leuke foto laus TjelleBieb schreef:Goh Laus, jij komt ook weer eens langs.
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Maar ik heb er zin an.
shut up
and drive, drive, drive
omg Sanchowtju schreef:gisteren weer eens lekker buitenritje gemaakt met Krisje, ze was alleen een klein beetje frisjes![]()
en voor het eerst onder een viaduct door, was toch wel heeeel erg engen toen gingen we er vandoor richting de weg, me moeder in de stress natuurlijk,
maar gelukkig kreeg ik d'r vrij snel omgedraait en stond ze meteen stil, en uiteindelijk zijn we ook nog onder het viaduct door gekomen![]()
maar eenmaal in het bos echt continu hinniken, dat was wel een beetje irri![]()
ze was echt enorm hyper, maar we hebben wel ons eerste sprongetje gemaaktover een laag boomstammetje

deed kate eerst ook heel erg
tot straks!
Sanchowtju schreef:_karin_ schreef:Mooi zo.Leuk profiel heb je trouwens! Mooi gedaan hoor!
dank jejou profiel is ook mooi
![]()
en mooie haf

knabbelgirl schreef:ik ben even eten
doeg
doeg

Dus nu hoef ik eigenlijk alleen nog maar een witte rijbroek, maar die koop ik dan wel ooit.

Rulinde helaas minder, ze heeft een hoefzweer en wil dr eten niet opeten. Ze eet wel dr kuil op en als je dr een wortel geeft eet ze het ook op. Maar dr brokken enzo niet..
Ruudje is nu wel heel zielig, arm paard..

ik moet nog beginnen.
. lotteluvah schreef:Nope lot staat helemaal droog.
_karin_ schreef:@Monica, klote van je staldeur zeg! Geniale foto's trouwens!
Enne, ik weet even niet precies meer wieontzettend mooi kersthalster!
Zoo vandaag niet rijden, maar wel huiswerk maken. Moet alleen mezelf er nog toe aanzetten.

knabbelgirl schreef:he bah! dat is echt poedersuiker! Heeft ie niks geen wondjes aan de benen?
knabbelgirl schreef:cool!
Mooi hoofdstel ook

TjelleBieb schreef:Nu is het mijn buurt.
Jumpt onder douche.
Monica_86 schreef:Nou ik liep vandaag kreupelkon nauwelijks me nest uitkomen, laat staan aankleden. Ma me broek aangedaan en sokken... Kon helemaal niks met me knie, ook niet lopen of er op staan
Zo vaag!!! Gelukkig had ik de krukken nog staan dus daar opgelopen en rond een uur of 3 ging het weer wat beter en kon ik zelf lopen. Amber ff laten rennen en me KERSTHALSTER gemaakt!!! jaja hijs af, foto's zijn aan het uploaden
![]()
Rond uurtje of 5 komt ma naar me toe, zij stond met buurvrouw achter t huis te kwekken... "Monica Amber maakt net heel erg veel lawaai, opeens een hele harde knal" Ik "jah heb je niet gekeken" zij "jahwel maar zag niks". Ik zo naja kweenie...
Loop ik vanavond de stal in, om em eten te geven, zie ik gewoon de hele buitendeur gebogen staan![]()
ik dacht "WTF" hij stond gewoon vast in de muur!! in het midden wassie gebroken en zo was ie bol gaan staan
Amber had dus tegen de deur gemept! Nou ik stond echt zo
wtf dat heb ie in geen 8 jaar gedaan!!! Nooit ergens tegenaan getrapt
Denk ook niet dat hij het bewust heeft gedaan, maar dat ie schrok ofzo. Of dat er weer van die achterlijke mensen met van die keffende hondjes hebben gestaan (achter zijn deur, die hij dan niet kan zien) en dat amber daar flauw van was.
Mja me spaargeld gaat dus op aan TADAAAA een nieuwe staldeur! Denk dat alsk em morgen opendoe ie middendoor is... Pa gaat morgen gelijk ff kijken wat ie eraan kan doen, zodat we tijd hebben om ff op zoek te kunnen naar een goede andere deur.
Dus voor mij voorlopig geen nieuwe spulletjes, mja niks aan te doen
.