suus sorry ga ff geen filmpjes kijken, ben bang dat m'n computer weer vast loopt..
@ moon: ja, ik heb geen bak in m'n achtertuin. Wil nog wel een lantaarnpaal bij m'n wei

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Nja ik ben er vandoorik doe vnaaf foto's én filmpjes plaatsen van guuske
![]()
ciao
Anseltje schreef:[
wa?ik snap oe niet..
Monica_86 schreef:hahaha suus is gewoon die beesten aant opnaaienhaah
SmeeJ schreef:Hoooi, suus leuk filmpje.
Wentos schreef:ow mensen heb ik m'n blunder al vertelt??
Ik had dinsdag les en mocht op het paard van Sylvia (m'n instructrice) Dat paard, Roany, is echt een vet goed reining paardDus was erg leuke, leuke slidings gemaakt en toen ging ik in galop een 8 rijden en moest dus halverwegen van galop wisselen.. en toen stuurde ik Roany iets te ver recht door (je hoeft alleen maar te denken rechts en dat doet die het al) en toen reed ik Sylvia omver.. en ging Roany op d'r voet staan.. oei.. ze liep beetje moeilijk, dus maar gekoeld.. woensdag ff gesmst, maar het ging wel aardig, was nog beetje beurs. Maar ik schrok wel zeg..
Monica_86 schreef:k zag iemand teletekst kijken
Wentos schreef:whaha, suus wordt panisch bij teletekst
Wentos schreef:gefeliciteerd suus! Vind het zo'n mooie hond he!
dlientjuh schreef:doei
Monica_86 schreef:ik ga ervandoor.. amber eten geven, naar station, brother halen, naar scheemda, cadeau kopen, en dan weertrug naar huis
dlientjuh schreef:ben carousselen -_-
SmeeJ schreef:Ik vind alle2 jou'n honden super suus!.
Op de manege hebben ze een bernersenne Met echt Felblauwe ogen.
Wentos schreef:@ suus, nou beter toch dat ie thuis wel wat speed mist
Succes Dorien!
doei moon