Naomi_Haffie schreef:kga morgen op een shetterr rijden
whahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Naomi_Haffie schreef:kga morgen op een shetterr rijden
; hier op bokt, dat lijk me dus echt drie keer niets eigelijk
Dat is echte dé opmerking van dit topic
:p Naomi_Haffie schreef:die heb ik ook gezien; hier op bokt, dat lijk me dus echt drie keer niets eigelijk
of heb ik dat nou
Naomi_Haffie schreef:die heb ik ook gezien; hier op bokt, dat lijk me dus echt drie keer niets eigelijk
Monica_86 schreef:Naomi_Haffie schreef:kga morgen op een shetterr rijden
whahaha
, om me ava is wel moeilijk te zien maargoed
die shettebol kan me makelijk houden
Monica_86 schreef:Naomi_Haffie schreef:die heb ik ook gezien; hier op bokt, dat lijk me dus echt drie keer niets eigelijk
nee man.... oplaadbaar![]()
"heb je zin in peuk"
"jahwel, maar hij zit nog op de lader"
ik kan meelopen
Hilde_q schreef:Naomi_Haffie schreef:die heb ik ook gezien; hier op bokt, dat lijk me dus echt drie keer niets eigelijk
maar je inhaleerd dat toch niets inof heb ik dat nou

Naomi_Haffie schreef:kijk hoe klein ik ben dan, om me ava is wel moeilijk te zien maargoed

? Hilde_q schreef:als ik op een shetter ga zitten dan krakt hij doormidden met men 1.80ik kan meelopen

Monica_86 schreef:Naomi_Haffie schreef:kijk hoe klein ik ben dan, om me ava is wel moeilijk te zien maargoed
haha daar gaat het ook niet om joh
was grapje
Ik ben es een x van een shet afgevallen
Terwijl ik bijna mee kon lopen
Hilde_q schreef:Hier nog 1Terwijl ik bijna mee kon lopen
Hilde_q schreef:daarom
Ik kan me niet voorstellen dat een batterij rook produceert wel dan?
Monica_86 schreef:Hilde_q schreef:Hier nog 1Terwijl ik bijna mee kon lopen
uhu ik dus netzo... wat was dat een schaamte
Babsie_Flash schreef:Ik heb vandaag trouwens biks gekocht (Pavo natures best en Havens Derby) en daar heb ik ook een trui van BR gekocht:
http://i189.photobucket.com/albums/z177 ... BRtrui.jpg
Babsie_Flash schreef:Ik heb vandaag trouwens biks gekocht (Pavo natures best en Havens Derby) en daar heb ik ook een trui van BR gekocht: