Paulusjuh schreef:Jammer dat je er weer net onder zat lida! Mag ik vragen watvoor commentaar je op je papiertjes hebt staan dan? Want wat ik eerder ook al zei... Zo slecht lijkt het (in mijn ogen) helemaal niet!
Ja mag je vragen maar was vandaag veel commentaar en ik kan me er goed in vinden
Mijn probleem is dat ik teveel spanning heb waardoor ik ga trekken ipv rijden en dat uit zich dan in de oefeningen normaliter lukt dat wel iets beter.
Ik heb hierdoor aanleuningsproblemen klein voorbeeld ik hield vandaag super halt maar door te veel spanning was mijn hulp te groot en ging ik zowat in draf achteruit ennzo nog meer van die dingen.
Ik kan het wel maar niet op het moment dat het een echte proef is.
Als bij mij de randvoorwaarden goed zijn dus lezer enzo dan kan ik me richten op de proef en rij ik meer ontspannen maar zo is er dus steeds wel iets waardoor ik niet goed uit de verf kom.
Vandaar dat ik me nu even op 1 onderdeel ga richten en als ik daarmee klaar ben weer op een volgend onderdeel. De proeven moeten plezier opleveren en dat is er op dit moment even niet voldoende.
Ik heb vandaag super gegalopeerd en dat lukte voorgaande keren niet dus ik ben wel beetje trots.
Er gingen echt wel dingen goed vandaag maar er had meer goed moeten gaan.
Ik heb ook een cursus gevolgd van sanne beijerman en daar veel aan gehad maar zit momenteel teveel met mijn gat op de koets dus het is ook niet zo raar dat het daar beter mee lukt.
Ik oefen te weinig ohz