[HK] Haflingerklets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

naomimak

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 23:48

ik heb morge presentatie over me stage week
echt vet leuk :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 23:51

wat je maar leuk vind... ik heb niks met presentaties... bleg... scheid al 7 kleuren in mijn broek van het idee....

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 23:52

ik meot zo lang het maar over iets gaat wat me intereseert zo als paarden
en dat is het dus :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 23:55

ja dat is waar... zo kan ik ook les geven in bijv. een grote groep.. niks aan de hand... maar als ik een presentatie moet doen over iets wat me niet intreseert dan kan ik het echt niet... :( ik zou willen dat ik het wel kan...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 00:04

ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik gaat naar mijn bedje... ik span hem voor morgen. ik hoop eigenlijk dat het gewoon blaas ontsteking is, dan hoef ik alleen een antibiotica kuur en dan ben ik er vanaf. Ander moeten we helemaal gaan uitzoeken wat er aan de hand is...

SLAAPZE!! KUSJES!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D (L)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 01:20

Peelie schreef:
Nathalie83 schreef:
Hoewel Avalon ook erg goed voor een merrie kan.. alleen had ik al een mooie merrie naam... mmm dubio :+

wat is de merrie naam dan?

Kyra.. Ik weet dat die in vergelijking weer vet simpel is.. Maar heb iets met die naam..

@ Peelie.. Onvoorstelbaar hoe die meid die haf probeerd in te rijden.. met sporen.. Echt ongelooflijk.. tuurlijk reageert ie niet op been.. dier heeft nog geen idee wat been is.. kan echt pissig worden om dit soort mensen :( Maarja.. wat doe je eraan..

@ Paulien! fijn om te horen dat het goed met je gaat!! En beterschap bij je herstel!!

Ik ga slapen.. morgen weer les :D

:evaw:

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 01:41

Nathalie83 schreef:
Als ik een paard van hem zou kopen zou dat Nora zijn.. Punt is alleen dat ik financieel zelf geen paard kan onderhouden.. Of laat ik het zo zeggen zolang alles goed gaat is het geen probleem.. maar stel dat ie ziek wordt ofzo en (dure) hulp nodig heeft, dan wil ik hem/haar dat kunnen geven en dat is gewoon niet mogelijk.. anders was ik ook allang keer met geert om de tafel geweest..:+

Tsjahh ik heb ook geen potje voor dierenartskosten hoor ;) Iig niet voor duizenden euros ofzo. Ik ga er gewoon van uit dat ze niks krijgt :D Maar je kunt ze verzekeren natuurlijk. Maar dat schijnt ook niet echt ideaal te zijn zoals ik begrijp van een aantal mensen.

Nathalie83 schreef:
Kyra.. Ik weet dat die in vergelijking weer vet simpel is.. Maar heb iets met die naam..

@ Peelie.. Onvoorstelbaar hoe die meid die haf probeerd in te rijden.. met sporen.. Echt ongelooflijk.. tuurlijk reageert ie niet op been.. dier heeft nog geen idee wat been is.. kan echt pissig worden om dit soort mensen :( Maarja.. wat doe je eraan..

@ Paulien! fijn om te horen dat het goed met je gaat!! En beterschap bij je herstel!!

Ik ga slapen.. morgen weer les :D

:evaw:

Met sporen inrijden vind ik op zich niet zo'n probleem, maar dan wel alleen als je een goede ruiter bent en een hele stille beenligging hebt. Ze zal zich er vast niet zo van bewust zijn.. Ik vind wel dat ze nogal zwaar is voor zo'n jonge pony, maar dat krijgt ze al van alle kanten te horen in dat topic.

Ben vandaag weer niet naar Ankie geweest ;( Staat ze zo dichtbij en dan heb ik het nog te druk om te gaan... Heb mn vriend er weer op af gestuurd en Ankie schijnt haar trukendoos weer opengetrokken te hebben :+ Hij moest Ankie even beweging geven in de bak, maar ankie trok zich los en rende eerst weer terug naar stal :o En toen hij haar in de bak kreeg en haar los had gegooid kreeg hij haar niet meer te pakken :P En ik eerst nog maar tegen hem zeggen: ze is echt heel braaf hoor, je kunt haar gerust even in de bak losgooien *D

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 09:08

Ik heb vandaag een lekker dagje vrij :+: :D

Vanochtend lekker ff bokken enz. en dadelijk ontbijten en dan even Stravero uitmesten, in de bak planten kantie lekker ff rollen! :D De paardenclub wordt altijd gereden bij mijn beste vriendin, haar 2 zussen zijn secretaresse en voorzitter.....En ik kan het goed met hun allemaal vinden, (net als 'szomers) brengen Antoinette (mn beste vriendin, Nebron @ bokt) Stravero naar haar thuis waar hij in de paddock kan staan, en dan 'savonds lekker rijden op de paardenclub :D

BEN BENIEUWD!! :D Het paard van de zus van Antoinette is maandag uitgerekend en heeft al een loeier van een buik, maar nog veel te weinig uier, ben benieuwd....Is een United veulen :D Wordt een United x Highline :+:

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 09:31

oeh... klinkt heel duur.

ik hebt het zelfde hinke...Heb het veel te druk met school. Verslagje hier PO daar toetsje... Ik heb geen tijd om naar mara te gaan en die staat op 10 minuten fietsten. ik wil zo graag.. :(

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 10:35

brr ik heb zenuwen :D Vanmiddag moet ik bellen voor mijn bloedonderzoekuitslag... Benieuwd aan wat ik allergisch ben!

Helaas straks gaan werken tot 20u vanavond ;( Ach ja, veel volk zal er niet zijn met dit weer :D En morgen de paardenstallen verven! Dus weer een hele drukke week voor de boeg :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 10:37

leuk de paardenstallen verven... Ik ben ook zenuwachtig voor vandaag... ik krijg ook de uitslag... :)

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 10:43

ow, zitten we gezellig met twee te wachten :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 10:51

ja idd...

stiekem hoop ik wel dat het 'gewoon' blaasontsteking is. Anders dan weten ze waarscheinlijk niet wat het is en gaan ik een veel langer traject in...
Maar ik denk d allenmaal welmee valt en dat het een antibiotica kuur word en dan is het hopenlijk weer weg :)

en ondertussen ga ik zo'n 20 a 30 keer per dag naar de wc (echt niet overdreven :oo) t is echt vreselijk :(

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 16:34

NOu, ik had me al voorgesteld, maar nog niet gereageerd hier, jullie gaan ook zo snel :P
Ga zo wel even wat bijlezen :p en dan ga ik meekletsen :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:06

he ze hebben sporen van ontsteking gevonden maar nog niet genoeg om 100% zeker te zijn ...

zucht... morgen dus weer in een potje plassen :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:31

mijn bolle vandaag 248 dagen :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En de nieuwe uk:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en wat vinden jullie?

ik zal ff checken op hoeveel dagen Mara zit.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:35

lekker paardje allemaal balen he peelie dat ze he tnog niet weten :S

he ik ga ook even topic spammen haha aantal foto's van vandaag en ook van zijn gewassen staart!

[ITP] Themba & de lente :D

x

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:22

@ Maayke, K had je foto's al op hyves gezien :+ Ziet er goed uit :D
Ik heb levera haar staart ook gewassen vandaag.. Niet omdat ik er zin in had (vond het vanmorgen eigenlijk nog wel beetje koud..) maar ik moest wel.. We laten de dames weer beetje wennen aan vers gras voordat ze weer fulltime het land op gaan.. nou dat was te merken.. Leveer echt zwaar aan de scheit.. Haar staart was dus 1 bonk stront ;( Echt zo vies.. na het wassen was ie wel weer witter dan ooit :+

Nora zit vandaag op ong 305 dagen :D zal straks nog ff foto's uploaden.. Ze zit ook in het haar!!! echt niet normaal.. Heb vandaag niet eens alles eruit kunnen halen.. ga morgen dus maar weer verder :D

Deze kreeg ik vandaag :D is met Adoran.. (April '07) Hij heeft mij over m'n rij angst geholpen.. Is inmiddels alweer een poos geleden verkocht ;( Mis hem nog steeds.. wat een wereld dier was dat..

Afbeelding

Afbeelding

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:47

Nora haar buik begint hoekig te worden lijkt het wel.. (306 dagen) Uier is ook alweer gegroeid :D tepels komen al uitelkaar :D
Afbeelding Afbeelding

Hoezo ik verhaar :+
Afbeelding Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:50

Hee!!

Ik ben op het moment erg druk met mijn nieuwe baan, dus ik ben niet meer zo heel actief op bokt.

Peelie: die haf is bij ons op stal gefokt...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:50

wat een mooiert.. fijn als een beest je over een angst heen kan halen!

mijn bolle was niet blij met mij :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:52

Angela_ schreef:
Hee!!

Ik ben op het moment erg druk met mijn nieuwe baan, dus ik ben niet meer zo heel actief op bokt.

wie? andoran? of die van mij :+

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:52

wat dan?? wat heb je gedaan?? ;)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:53

Peelie schreef:
Angela_ schreef:
Hee!!

wie? andoran? of die van mij :+

Adoran iig niet.. die is van levera en dus in Zeijen gefokt :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:54

Nee, ik heb het over die haf van het inrijtopic, was nog aan het bijlezen ;)