echt vet leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik zou willen dat ik het wel kan...
(L) Peelie schreef:Nathalie83 schreef:Hoewel Avalon ook erg goed voor een merrie kan.. alleen had ik al een mooie merrie naam... mmm dubio
wat is de merrie naam dan?
Maarja.. wat doe je eraan..
Nathalie83 schreef:Als ik een paard van hem zou kopen zou dat Nora zijn.. Punt is alleen dat ik financieel zelf geen paard kan onderhouden.. Of laat ik het zo zeggen zolang alles goed gaat is het geen probleem.. maar stel dat ie ziek wordt ofzo en (dure) hulp nodig heeft, dan wil ik hem/haar dat kunnen geven en dat is gewoon niet mogelijk.. anders was ik ook allang keer met geert om de tafel geweest..
Iig niet voor duizenden euros ofzo. Ik ga er gewoon van uit dat ze niks krijgt
Maar je kunt ze verzekeren natuurlijk. Maar dat schijnt ook niet echt ideaal te zijn zoals ik begrijp van een aantal mensen.Nathalie83 schreef:Kyra.. Ik weet dat die in vergelijking weer vet simpel is.. Maar heb iets met die naam..
@ Peelie.. Onvoorstelbaar hoe die meid die haf probeerd in te rijden.. met sporen.. Echt ongelooflijk.. tuurlijk reageert ie niet op been.. dier heeft nog geen idee wat been is.. kan echt pissig worden om dit soort mensenMaarja.. wat doe je eraan..
@ Paulien! fijn om te horen dat het goed met je gaat!! En beterschap bij je herstel!!
Ik ga slapen.. morgen weer les
Staat ze zo dichtbij en dan heb ik het nog te druk om te gaan... Heb mn vriend er weer op af gestuurd en Ankie schijnt haar trukendoos weer opengetrokken te hebben
Hij moest Ankie even beweging geven in de bak, maar ankie trok zich los en rende eerst weer terug naar stal
En toen hij haar in de bak kreeg en haar los had gegooid kreeg hij haar niet meer te pakken
En ik eerst nog maar tegen hem zeggen: ze is echt heel braaf hoor, je kunt haar gerust even in de bak losgooien

De paardenclub wordt altijd gereden bij mijn beste vriendin, haar 2 zussen zijn secretaresse en voorzitter.....En ik kan het goed met hun allemaal vinden, (net als 'szomers) brengen Antoinette (mn beste vriendin, Nebron @ bokt) Stravero naar haar thuis waar hij in de paddock kan staan, en dan 'savonds lekker rijden op de paardenclub 
Het paard van de zus van Antoinette is maandag uitgerekend en heeft al een loeier van een buik, maar nog veel te weinig uier, ben benieuwd....Is een United veulen
Wordt een United x Highline
Vanmiddag moet ik bellen voor mijn bloedonderzoekuitslag... Benieuwd aan wat ik allergisch ben!
Ach ja, veel volk zal er niet zijn met dit weer
En morgen de paardenstallen verven! Dus weer een hele drukke week voor de boeg

) t is echt vreselijk
Ziet er goed uit 
Echt zo vies.. na het wassen was ie wel weer witter dan ooit 
zal straks nog ff foto's uploaden.. Ze zit ook in het haar!!! echt niet normaal.. Heb vandaag niet eens alles eruit kunnen halen.. ga morgen dus maar weer verder 
is met Adoran.. (April '07) Hij heeft mij over m'n rij angst geholpen.. Is inmiddels alweer een poos geleden verkocht
Mis hem nog steeds.. wat een wereld dier was dat..