"Kan je dan nogwel de lettertjes op je toetsenbord vinden?"
Maar zat met een ander verhaal in me hoofd.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:@Esmee!! Is morgen 12:00 uur nog goed??? Of moet ik 8 december op je verjaardag komen met het zadel?
TjelleBieb schreef:Babs, er moest staan:
"Kan je dan nogwel de lettertjes op je toetsenbord vinden?"
Maar zat met een ander verhaal in me hoofd.
SmeeJ schreef:Babsie_Flash schreef:@Esmee!! Is morgen 12:00 uur nog goed??? Of moet ik 8 december op je verjaardag komen met het zadel?
kun jje volgende week ook ?.
Heb nl morgn sinterklaas
Hilde_q schreef:viethoe durf jij mijn uit de kluit gewassen lelijke haf te beledigen
(ben ik weer)
Babsie_Flash schreef:
Ticcie schreef:Hej Hilde, 't was inderdaad geen rodeo, gelukkig maar!
Haay Babs!
't Ging echt goed! In het begin hing hij enorm op mijn handen, alsof ik moest zijn hoofd dragen en was het zo beu dat ik hem e snok heb gegeve () en daarna liep ie alles behalve op mijn handen te hangen en liep ie echt super! Galop was beetje vooruit, ma wel braaf dus da's 't belangrijkste hé.
Haay Tjel!
Hilde_q schreef:Hilde_q schreef:viethoe durf jij mijn uit de kluit gewassen lelijke haf te beledigen
(ben ik weer)
Haay Babs!
't Ging echt goed! In het begin hing hij enorm op mijn handen, alsof ik moest zijn hoofd dragen en was het zo beu dat ik hem e snok heb gegeve () en daarna liep ie alles behalve op mijn handen te hangen en liep ie echt super! Galop was beetje vooruit, ma wel braaf dus da's 't belangrijkste hé.
Haay Tjel!
Haay Babs!
Haay Tjel!
Hilde_q schreef:Hilde_q schreef:viethoe durf jij mijn uit de kluit gewassen lelijke haf te beledigen
(ben ik weer)
Hilde_q schreef:Dienhoe durf jij kijn uit de kluit gewassen lelijke haf durven beledigen
(ben ik weer)
lotteluvah schreef:Hilde_q schreef:Dienhoe durf jij kijn uit de kluit gewassen lelijke haf durven beledigen
(ben ik weer)
Ja dien
Babsie_Flash schreef:Ticcie schreef:Hej Hilde, 't was inderdaad geen rodeo, gelukkig maar!
Haay Babs!
Haay Tjel!
Gelukkig maar! Ik ben blij om te horen dat het goed ging
Ik maak altijd veel overgangen: stap, draf, stap, draf, etc om het hangen af te leren. Misschien iets voor jou?
TjelleBieb schreef:Het gaat niet goed hier, allemaal internet-dronken.
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Het gaat niet goed hier, allemaal internet-dronken.
Tjel jij bent zo grappig
Hilde_q schreef:ik heb pas 1 glaasje jip en janneke champagne op