Anseltje schreef:vind het echt pokkeweer zo, stomme herfst en winter
jah drom hou ik van mn binnenbak

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Cait komt eraan, dus ik ben ff snel omkleden en naar de wc enzo.. Dus brb.
suusiejj schreef:Anseltje schreef:vind het echt pokkeweer zo, stomme herfst en winter
jah drom hou ik van mn binnenbakecht zoals met dit weer enzo en dan buite, nee geen doen, we hebben ook geen trailer dus we zouden oowk nie na een binnebak toe kunne
Monica_86 schreef:ik heb geen binnenbak
Anseltje schreef:Vianne hoef ik deze weken niet te rijden, dus dat scheeltMorgen doe ik sam waarschijnlijk, maar dan ga 'k ff naar buiten
& anders pakken we de trailer, laden we ruud en vi op.. en rijden door naar Hanneke
Monica_86 schreef:Nee in de buurt is hier geen binnenbak, dus ik ben buiten... ook als regent
Wentos schreef:@ Moon: echt zonde dat Amber dan gelijk weer zand gaat eten he..
Ja ik baal ook wel van dit weer. als ik terug kom van m'n werk kan ik met Assunta weinig tot niks meer doen.. overal is het donker..
suusiejj schreef:Anseltje schreef:Cait komt eraan, dus ik ben ff snel omkleden en naar de wc enzo.. Dus brb.
okeuj en zet je anti scheldwoorden ding is oet
Anseltje schreef:Nja ik ben er vandoorik doe vnaaf foto's én filmpjes plaatsen van guuske
![]()
ciao
Wentos schreef:@ Suus: idd hip onderschrift
@ suus: ja, Grolsch![]()
Monica_86 schreef:k zag iemand teletekst kijken
Monica_86 schreef:Jowwww..