Lous schreef:Euhm mensen waar gaat dit over??
God.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Euhm mensen waar gaat dit over??
TjelleBieb schreef:Zoals ik al dacht, hij belt niet.
Ach, dan maar lekker niet.
suusiejj schreef:TjelleBieb schreef:Zoals ik al dacht, hij belt niet.
Ach, dan maar lekker niet.
god belt zo
Lous schreef:Okee, Tjel, welke mafkees??
TjelleBieb schreef:Juist..
Heb ongv. een maand geleden een knulletje ontmoet via via via
via via via via via via nouja, op Internet dus.
Genaamd, (ja nu allemaal even z'n naam uitlachen.) Albert.
Eerste dag dat ik 'm kon de hele nacht op MSN gezeten, gelûlt over vanalles en nogwat. Toen liep me PC vast, en wassie helemaal in paniek, hadtie me een mailtje gestuurd met 'WAAR BEN JE NOU?'
Dus ik weer terug op MSN, weer verder gelûlt, vliegt me PC wéér uit.
Ik helemaal gefokt op dat ding natuurlijk, duurde 5 á 10min. voordat hij het EINDELIJK weer deed. hadtie me weer een mailtje gestuurd, met daarin z'n mobiele nummer, voor als ik hem wou smsen.
Dus ik balen dattie weg was, kwammie 5min. later weer online.
Nouja lopen SMSen en blablabla.
Leuke jongen, woont in Drente (pfoew.) 17jaar, 15sept. wordtie 18.
Werkt in Oranjestad, grote kinderspeeltuin.(SUPPERRRR!
)
Hij is écht onwijs lief, eerste keer dattie me had gebelt wassie vet verlegen, 2min. gebelt ofzo, stuurde ik een SMSje 'vanwaar dat ineens?'
Zegtie 'Iets in me zei dat ik het moest doen, en iets in me zei dat het te kort was..' dus de volgende dag 2uur aan de tel. gehangen.
Paar keer gecamt met 'm. (Hij's niet zo vaak op de PC.)
Toen belde hij me een keer om 12uur 's nachts, toen heb ik tot 7uur 's ochtends met 'm aan de tel. gezeten.
En belde nog veel vaker, heb een keer van vrijdag nacht, tot zaterdag morgen half6 gebelt, toen is hij gaan slapen, ik ben naar boven gelopen, me werkkleren aangetrokken, ff op MSN tegen Suus gelûlt en naar me werk gereden.
En ja, hij zou vandeweek komen, maar hij kon niet.. dus hij komt volgende week, of die daarop, net waarneer die kon.
Maar het is 3uur met de trein, en kost €38,- pr. kaartje, dus we vonden het een beetje zonde dattie dan maar zo kort kon blijven, dus hij blijft ook gelijk pitten.
Sorry, voor 't bûllshît verhaal, maar nu weten jullie gelijk hoe het zit!
Lous schreef:Sorry hoor, maar elk normaal mens kan toch wel het verschil proeven tussen urine en bier
Lous schreef:Lous is ff de was doen hoor, momentje
Lous schreef:Ja lieve mensen, dat krijg je als je op jezelf gaat.
Gezever over de was![]()