ik ga nu krantjes doen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
moyra schreef:paulien heel veel sterkte![]()
Ik ben net terug van pebbels.
Ze was nog steeds een beetje boos maar gelukkig al weer een stuk meer haar zelf![]()
Heb nog haar griffelbeentje mee gekregen.
Dit steld overgens niet veel voorhet is echt maar een heel klein botje
Kreeg nog een kleine discussie hoeveel voer ze krijgt.
Maar ook daar zijn we gelukkig weer uitgekomen![]()
Overgens is ze ook van stal verwisseld.
Waarschijnlijk om haar rustiger te krijgen. Ze staat nu naat een hengst!
Vind pebbels totaal niet ergZe is normaal toch al zo een mannen verslinder hahaha.
Freya schreef:Even vlug bijgelezen, maar blijft niet hangen, verga van de rug pijn.
Wahida is vanmiddag gechipt. Ze was super braaf. Eerst op de schets, toen vond ze het wel tijd worden om op onderzoek uit te gaan en wou de stal uitlopen, dus ik zeg, terug, nee zegt wahida, ik zeg terug, nee zegt wahida, dus ik zeg boos en nu is het klaar terug of anders, en jawel ze luisterde en ging netjes terug.
Daarna stukje haar weg geschoren en hij pakkte haar oortje en tegelijk de spuit erin, ze deed een stapje naar achter en daar zat hij dan. Ze was gechipt.
Daarna nog voor 2,5 uur buiten mogen spelen en met het naar buiten gaan, was aan het klieren omdat de merries met veulens waar we langs moesten aan het klieren waren en na 3keer me afgesneden te hebben was ik het zat en zet dr weer terug op dr plaats, toen ging ze maar recht vooruit en ze wou mams een lel verkopen geloof ik , ik liep er allen tussen, dus kreeg een tik tegen de binnenkant van me been aan, maar die pijn was snel weg, de boef.
Zo dat was mijn middagje ... na het binnen halen van de paardjes, de twee tutten lekker met rust gelaten, wou eigenlijk Donna even laten lopen alleen, maar ach het is al een drukke vreemde dag geweest voor wahida en wou dr niet alleen achter laten in de box. aangezien ze vanmorgen tot half 3 op stal gestaan hebben. dan gechipt, dan naar buiten. vond het wel genoeg voor haar. morgen weer een dagje.
moyra schreef:Ik wilde minder.
ja hoor ze kunnen toch niet aan elkaar snuffelen alleen naar elkaar kijken.
Nu kan ze ook naar de kwpn ? en shet tegenover hun kijken.
Denk dat ze daarom ook een stukje rustiger is.
moyra schreef:hinke mocht je vriend niet willen...
Ik heb een avondje vrij
moyra schreef:Ik heb vanmorgen de dierenarts aan de lijn gehad die pebbels heeft geopereerd.
Hij was opzich wel positief maar waren ook negative punten.
Er zitten verklevingen (van beschadigingen) aan de pees.
Dit kan alleen nog gewoon goed trekken.
Verder was hij niet te spreken over pebbels haar gedrag.
Ze heeft geen seconde stil gestaan de afgelopen 24 uur![]()
Volgens hem is ze super nerveus![]()
Omdat dit negatief is voor de genezing heeft hij om toestemming gevraagt om haar te drogeren.![]()
Hier heb ik toestemming voor gegeven en hoop dat ze snel minder nerveus is.
muppetmayo schreef:Kitzbi wat een leuke foto's zegIk ken je paardje volgens mij hihi. Heeft ze te koop gestaan bij Leiden in de buurt toen jij haar kocht?
Hahaha Nathalie die foto is geweldig!
Hinke balen dat je niet kunt rijden weer... Nouja, van het weekend nog maar een poging wagen