Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Wat deed Piet op een paardSint zit toch op een paard??
lotteluvah schreef:dlientjuh schreef:nou ik vind het niet zo grappig hoor
Ik vind het ook niet grappig maar wel genant staat erbij.
Ik bedoel al die kindjes enzo..
Ze moeten gewoon paarden gebruiken die geen kik geven.
Wordt steeds gevaarlijker die optochten
dlientjuh schreef:gewoon voor een leuke foto
het was ook een braaf paard...
maarja met paarden weet je het nooit hoor....
dlientjuh schreef:en ik weet in ieder geval dat jive nooit een sint op zijn rug kan
hij was als de dood voor sinterklaas![]()
lotteluvah schreef:Annieeee
Ik heb nog een bosje haar van je! Is er vast uitgetroken door al dat gesleep
Wentos schreef:Wendy is ook in de foto mood
M'n vorige pony...
Hilde_q schreef:Hilde gaat Dinsdag naar mijn dikke TANK
Damn wat heb ik dat beest gemist !!!
lotteluvah schreef:Tot straks hilde
Bij ons op stal staat een hele apparte haf. Wel 100% haf. ZIt zelfs nog een stukje van zijn afstammeling in die van lot.
Zie het verschil tussen lot en hem
Wentos schreef:En uiteindelijk kwam de da om 5 u en toen liepen er gewoon liters vocht uit haar neus als ze haar hoofd naar beneden deed.. Echt te zielig voor woorden.. Toen hebben we besloten haar uit haar lijden te verlossen..
Sorry, beetje lang verhaal..
Babsie_Flash schreef:'s zomers wel ja, nu staan ze op stal. Met dit weer gaan ze in de bak steeds bij de uitgang staan.. stel watjes zijn het
mijn uitzicht aan de achterzijde van ons huis:
lotteluvah schreef:Ik zie me toch mooie frontriemen op de site van dobert. En ze kunnen allemaal in het bruin besteld worden.
lotteluvah schreef:
dit hoofdstel ga ik verkopen (excl die frontriem maar met normale stras frontriem erop)
en die frontriem appart
Babsie_Flash schreef:Een aantal jaar terug zat Sint op een paard in Soest die zou het startsein geven met pistool voor een hardloopwedstrijd. Knalt het pistool, paard gaat ervandoor... hangt een paar honderd meter verder op de baard van de Sint in een boom!OMG!! Ik had het niet meer!!
Babsie_Flash schreef:Een aantal jaar terug zat Sint op een paard in Soest die zou het startsein geven met pistool voor een hardloopwedstrijd. Knalt het pistool, paard gaat ervandoor... hangt een paar honderd meter verder op de baard van de Sint in een boom!OMG!! Ik had het niet meer!!
Anseltje schreef:Die foto's is echt raar
Dr hangen 2 benen in het raam ofzo, of wat is het?
Anseltje schreef:
Vind dit zoo'n leuke en lieve en moooie foto
mijn uitzicht aan de achterzijde van ons huis: