Wentos schreef:@ Moon:ow lees nu dat het longeren gisteren weer niet goed ging.. Gelukkig ging het aan het eind wel en heeft hij niet gewonnen! Succes vandaag!
@ Moon: ow ja dat kan ik, dan ben je zo boos, maar dan kunnen ze zo lief kijken.. haha

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wentos schreef:@ Moon:ow lees nu dat het longeren gisteren weer niet goed ging.. Gelukkig ging het aan het eind wel en heeft hij niet gewonnen! Succes vandaag!
@ Moon: ow ja dat kan ik, dan ben je zo boos, maar dan kunnen ze zo lief kijken.. haha
Monica_86 schreef:inderdaad, mja... morgenvroeg ff weer longeren (hijs net ff los in de bak geweest, met skippybal spelen) maja al snel ging ie weer zand vreten dus maar weer naar binnen gedaan..
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:inderdaad, mja... morgenvroeg ff weer longeren (hijs net ff los in de bak geweest, met skippybal spelen) maja al snel ging ie weer zand vreten dus maar weer naar binnen gedaan..
ja beter wel
Monica_86 schreef:Je onderschrift suus
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Je onderschrift suus
hahahaha bemn echt blij ermee
Monica_86 schreef:joh echt waar ???
nee dat had ik echt nog niet door hoor
biancailona schreef:zo alles weer uitgemest![]()
haha ja je onderschrift suus, lekker vrijgezel
biancailona schreef:zo alles weer uitgemest![]()
haha ja je onderschrift suus, lekker vrijgezel
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:joh echt waar ???
nee dat had ik echt nog niet door hoor
ahahaha wat een toeval eigenlijk he
1 ik droomde er over, heel vaag want wou het eigenlijk vandaag pas doen
2 ik typte net alles op bokt al mn irritatie's fustratie's en ergenissen en hij belt ineens aan
3 mn droom (tis nie eens een n8merrie) kwam uit
hahahahahaha holeeeeeeeeee
Monica_86 schreef:hahahaha toeval??
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:hahahaha toeval??
indeed
Monica_86 schreef:suus wat ga je nog doen vandaag??
Monica_86 schreef:suus is traag
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:suus wat ga je nog doen vandaag??
roken, bokken, msnen,roken, pizza eten,roken, drinken,Zal wel keer moeten pissen. ehm tv loeren , vanaamd pleintje, zonder krukke of ik neem er maar 1 mee
roken,drinken,roken,drinken,wc, roken,drinken , ehm weer bokken en msnen, en roken hahahaha
miskien spel, roken, drinken, slapenzoiets? en ie ?