Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nann__ schreef:Goedemorgen!
Ik mag mij sinds 2 weken ongeveer ook een haflinger eigenaar noemen en daarom hoopte ik mij hier te kunnen melden en het hier weer wat actiever te maken haha.
We hebben een 2,5 jarige merrie gekocht. Ik ben altijd heel erg gek geweest van hafjes maar ik wilde graag springen en vandaar gekozen voor een springgefokte KWPN.
Nu had ik de mogelijkheid om naast mijn topper nog een paard te kunnen kopen en daar hoefde ik niet lang over na te denken want dat werd sowieso een haflinger.
En dit is haar dan, Charlotte van de Edelweiss. Een 2,5 jarige merrie, haar vader is Namurai. Ze is nu al een ontzettend lieve merrie en heel erg mensgericht.
Tot november blijft ze op de wei staan en dan komt ze deze kant op. Gelukkig staat ze een half uurtje rijden van mijn huis dus ik kan er wel regelmatig naar toe.![]()
[ [url=m/kTVdp7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MC48UU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nann__ schreef:Ik moet mij daar echt nog in gaan lezen. Degene waar ik haar bij gekocht hebt zei dat ook gelijk en het lijkt me ontzettend leuk maar vraag me dan ook af wat een voortbrenger kost en of ze dan in training moeten en eigenlijk nog 100 dingen![]()
Wat een enorme lieve uitstraling heeft die van jou zeg! En ze lijkt al best groot? Hoe groot is ze ongeveer?
Janinevv schreef:[ [url=m/01KiWL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jG9I89.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn boefje Arlo!
Hij is soms zo druk en kan echt niet stil staan, iemand tips of komt dit door zijn leeftijd? Hij is nu dik 1,5 jaar.
Mandarijn schreef:Welkom! Wat een mooie merrie, goede bos manen zit erop.
Renske_W schreef:Heeft ze een KVTH paspoort of NHPS?
Met de keuring van de KVTH ben ik een beetje bekend.
Heb afgelopen keuring van Brabant/Limburg gekeken hoe het moet, en soms ook hoe het niet moet.