kzeg ja ik zit gvd al vanaf dat ik 12 ben psych hier psych daar en kijk mij nou ik ben nou al 3 jaar helemaal gek volgesmij heb ik teveel therapie gehad! Ik zeg ik wil gewoon mn valium voor mn angststoornis en paranoia en verders wil ik geen gezeur meer !
Toen zei die dat ik maar een eigenaardig mens ben en gaf een receptje voor 15 pillen mee

En toen vanaf gister tot vandaag high en sleepy ik ging gelijk weer even los met mn pilletjes
maar oeeeeeh wat heerlijk even nerges zorgen over maken heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.
Vandaag met vriend in de ikea hij liep zich druk te maken maar daan bleef lekker relaxt en maakte zich nergens druk om
gewoon helemaal

@t flurk leuke fotos

@Mandy ja gaat goed met jade en hoe is het met jou haffie dan?
@marlis Dalijk heb je uiteindelijk hoofdje maat cob maar rug maar full

@natalie mooie haf vind hem een klein beetje om mijn jade lijken met die bles heeft een lief kopje!
@ farah Ach weetje wat het is de reacties die ik elke keer krijg zijn gewoon te belachelijk voor woorden kijk in bv in hun profiel zie ik enkel blubber fotos of grote meiden op shets

@t Sien ja ik hoop dat ze nog wat groeien maar opzich zijn ze nu al aardig lang hoor ik mag niks klagen over die manen