Psies, en volgende week komen ze voor onderhoud van me kunstof kozijnen.. Heb ik meteen alles weer gehad voor een jaar Ik vind ie laatste van jou en Nib ook erg mooi! Allebei vrolijk hoofd
Gaaf hoor zo'n vergrote foto op doek Weet je al meer over het verzorgen van Atlas? (hij ging toch verhuizen? of ben ik nou in de war? )
Haha ik denk dat je in de war bent Atlas blijft voorlopig lekker staan waar hij staat en ik blijf bij hem haha Nee dat was geloof ik iemand anders hier in dit topic
Nathalie dat was Marjoow! Haha nou dat nog even en dan hoef je een jaar niet meer vroeg op te staan!
Die foto is leuk Roziee om uit te vergroten! Bij Nibbit ben ik er nog niet uit, wil ze allemaal uitvergroten..
blondiev
Geplaatst: 07-05-10 11:27
Mooie foto's Cadace. Rijden ziet er goed uit. Ook weer mooie foto's van Nib, als jij rijdt, ziet het zo makkelijk uit. Bij mijn ouders wordt ook geverfd, die moesten gisteren ophouden vanwege de regen. Ik was gisteren bij Verena en heb eigenlijk alleen longeerd en een beetje gespeeld. Vandaag weer rijden. Toen ik klaar was, kwam de kat aan met een vogeltje en ging die bij iemand in de kast verorberen. Ik ben dat meisje maar gaan waarschuwen, dat ze niet moet schrikken als ze een dood vogeltje in haar kast aantreft. Ik geloof dat het nu langzaam gestopt is met regenen. Werd ook tijd. Gisteren stopte het niet meer en wat was het koud. Ik wil zomer.
Aah begrijp dat het de natuur is, maar kan er maar niet aan wennen dode vogeltjes! Gisteren heeft het alleen 's nachts hier geregent overdag zelfs nog enkele tellen zon! Maarja baal wel van dit weer, ik wil ook zon!
ja nathalie ik weet het ben ook bij en aantal bokkers ook al geweest soms heb ik het niet druk en week en soms heb ik er 2 a 3 per week dus wisseld nog al
maar vind het nog steeds erg leuk om te doen
iedereen veel plezier met de dingen die jullie gaan doen vandaag
Foto's uitvergroten, echt een leuk idee. Wie weet laat ik er ook is 1 van Madeira uitvergroten. Heb mooie fotoshoots gehad van een vriendin. En binnenkort wil ik ook een fotoshoot van Diezel
Hier gaat aardig, vanmorgen even naar de fysio geweest voor mijn rug/nek/schouders/rechter heup, alles zit vast enz. doordat ik scheef loop sinds na mijn knie operatie (merk het ook met rijden, gister privélesje gehad en volgende week weer. Want ik kan mijn linkerbeen aardig goed mijn hak uitdrukken en goed met de bal van mijn voet in mijn beugel blijven. Maar rechts.. ik schiet steeds door de beugel heen en kan mijn hak niet goed uitdrukken enz. heel irritant). Flink oefenen dus
Hehe ik heb eindelijk weer internet:P! Leuke foto's allemaal!!!!
joopiexx
Geplaatst: 07-05-10 17:09
Zo ik heb mn foto´s naar de ah verzonden en dan kan k eindelijk gaan plakken!! Me zusje gaat nog even kijken wat er op de pc staat, en dan de laatste ook even versturen.
Yeeh, ik heb weer een computer die het doet met internet:) Dus vanaf vandaag zal ik ook weer meelezen/meekletsen in het topic.
Peep moet de 17e of de 18e gescand worden alleen hoe het er nu naar uitziet gaat dat niet lukken ivm geen stroom hebben en geen trailer etc om naar kliniek te rijden:( En kan niet wachten om het te weten, hoop zo dat ze drachtig is.