knabbelgirl schreef:nou ik denk dat es bedoeld ipv een topic starten eerst hier overleggen of er uberhaubt animo voor is
heb ik al gedaan, en sommige vonden het een goed idee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knabbelgirl schreef:nou ik denk dat es bedoeld ipv een topic starten eerst hier overleggen of er uberhaubt animo voor is
biancailona schreef:anders maak ik er gewoon een open topic van, kan ieder voor zich kijken, maar er waren mensen die het een goed idee vonden![]()
Naomi_Haffie schreef:ik wil wel grag hoor bianca !, maar zou niet weten of me moeder dat te ver vind, [ ben afhankelijk van me ouders] want mag niet met de trein ofzo
Wentos schreef:Bianca, dat klinkt wel leuk
Jotee schreef:Tuurlijk bedoel je het ook goed! Vind het ook een gaaf idee! Én zeker als je zelf initiatief neemt!
biancailona schreef:anders maak ik er gewoon een open topic van, kan ieder voor zich kijken, maar er waren mensen die het een goed idee vonden![]()
biancailona schreef:weet je ik maak er wel een open topic van, ik bedoelde het goed, hilde heeft zelfs in de vorige meeting topic voorgesteld om naar waalre te gaan.
Ik dacht we hebben niet allemaal middelen ivm onze haffies, dus bleef dat idee met een huifkar hangen, en een aantal pagina's terug vroeg ik het nog. En wendy op msn vond het ook een leuk idee.
Over babs westernmeeting topic werd ook niet over gemopperd,
sorry maar voel me nu wel aangevallen,
nu snap ik waarom meeten zo moeilijk is,
sorry maar ik bedoel het alleen maar goed.
biancailona schreef:Jotee schreef:Tuurlijk bedoel je het ook goed! Vind het ook een gaaf idee! Én zeker als je zelf initiatief neemt!
maar waarom voel ik me nu dan aangevallen????
biancailona schreef:Wentos schreef:Bianca, dat klinkt wel leuk
nog een quote
Hilde_q schreef:Ik en bianca hebben vorige week een meeting georganiseerd van een weekend. Bij mij overnacht en de paarden op 5 min. Afstand2 dagen in het bos gereden
Kyrseltje schreef:biancailona schreef:anders maak ik er gewoon een open topic van, kan ieder voor zich kijken, maar er waren mensen die het een goed idee vonden![]()
Waarom zou je geen topic maken. Is stuk overzichtelijker dan hierzo in 't topic. Snap je wel
lotteluvah schreef:biancailona schreef:maar waarom voel ik me nu dan aangevallen????
omdat je het op de verkeerde manier leest
biancailona schreef:maar goed, ik zou zeggen graag of niet, snap waarom er nog bijna niet gemeet is overigens
lotteluvah schreef:omdat iedereen pokke ver van mekaar weg leeft
Jotee schreef:Ik heb heel vaak dat als ik iets negatiefs opvat, of als negatief bedoeld zie dat ik opeens alles van de negatieve kant zie.