Monica_86 schreef:maar peuk is op,, ga amber ff loslaten![]()
wilde foto's maken, maar batterij leeg helaas
hahaha altijd op die poedersuiker dat zon ding op is
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:maar peuk is op,, ga amber ff loslaten![]()
wilde foto's maken, maar batterij leeg helaas
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:ik heb het, koop hem een shetlander
denk serieus dat hij die afmaakt
Hilde_q schreef:Hilde_q schreef:i stapte op en ik zat er nog geen seconde op toen ze met 4 benen tegelijk omhoog sprong heb het 2 sprongen vol gehouden toen mijn lesgeefster per ongeluk te hard trok waardoor ik mijn teugels verloor en naar achteren werd gelanceerd.
Toen had ze hem nog vast, daarna een grote smak op de grond en toen is ze 2 keer op mijn been gestuiterd, toen heeft mijn lesgeefster haar los moeten laten omdat ze richting mijn hoofd ging trappen,, daarna weet ik het allemaal niet zo goed mee,,
nu heb ik dus mijn achillespees bijna gescheurdZwaar gekneusd
suusiejj schreef:wie je pa of amber hahaha
suusiejj schreef:Los-laat-ze haha
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:wie je pa of amber hahaha
Amber
TjelleBieb schreef:Ben ik weer.
ff op de laptop van mams benede, want ben voedsel aan het braden
biancailona schreef:zo al twee kruiwagens mest gereden, dadelijk nog twee doen. Heej hilde wat lees ik nou, niet meer vallen he![]()
nou totzo
Hilde_q schreef:ja ik struikelde over die krukken
hee tjell
Hilde_q schreef:stomme dingen
Hilde_q schreef:i stapte op en ik zat er nog geen seconde op toen ze met 4 benen tegelijk omhoog sprong heb het 2 sprongen vol gehouden toen mijn lesgeefster per ongeluk te hard trok waardoor ik mijn teugels verloor en naar achteren werd gelanceerd.
Toen had ze hem nog vast, daarna een grote smak op de grond en toen is ze 2 keer op mijn been gestuiterd, toen heeft mijn lesgeefster haar los moeten laten omdat ze richting mijn hoofd ging trappen,, daarna weet ik het allemaal niet zo goed mee,,
nu heb ik dus mijn achillespees bijna gescheurdZwaar gekneusd
Hilde_q schreef:haha
ik val als best vaak over mij eigen lange stelten heen dus ja krukken was niet echt goed voor mij
TjelleBieb schreef:WHAHAHAHAHAHAHA MIJN OPA HEEFT HYVES!
suusiejj schreef:naaaaaaaaaaaar de vuilnisbult