Qmiss schreef:TjelleBieb schreef:Ik ga nog ff 1 peukie roken, en dan douche
IDouche
BIEB !
rook jij ?
Jaa.. wist je dat nog niet?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Qmiss schreef:TjelleBieb schreef:Ik ga nog ff 1 peukie roken, en dan douche
IDouche
BIEB !
rook jij ?
TjelleBieb schreef:Leoniee schreef:Haaai.
Teeeeeering ik haat school, ik moet op vrijdag van half 10 tot half 5, ik had net zogoed om half 11 naar huis kunnen gaan. Enige nuttige uur dat ik heb gehad was Latijn, daarna 2 tussenuren en toen nog 2 uur ckv, waar we dus niks deden, behalve een beetje rare verhalen vertellenEn volgende week donderdag begint pwweek en ik moet zoooooveeel leren
Haha Leo is er weer hoorga nu maar alvast beginnen met leren, heb maandag ook een pw en so namelijk
Vanaf volgende week weer les van 'oude' instructrice, die is een tijdje geleden bevallen van een zoontje dus nu krijgen we weer van haar. Vind het aan de andere kant ook wel jammer want van Wieneke (invaller dus) heb ik zooooveel geleerd. Noujaa, we zien wel
Ja, dat is echt stom he!
Ik heb van kwartover9 tot 5uur les.
Elke maandag&vrijdag.
kekaro schreef:jajajaja groene fles heb ik van herbal (geen idee wat het geurtje precies moet zijn maar het ruikt lekker ! )
kekaro schreef:van scapa? donkerblauw !
maar ik wil die armygreen van anky....
staat er geen op marktplaats of bestaan ze niet ?
veel halster op mp zijn trouwens echt TE gebruikt!
gewoon van die vodjes, dat verkoop je dan toch niet meer....
TjelleBieb schreef:Wajooo, ik mol me pc bijna
kekaro schreef:echt veel lessen heb ik niet gehad, op een gegeven moment ga ik terugsnauwen naar lesgeefmens en houd het meestal snel op