oke dan na ik hou even dat vuren aan moet je maar even voor tijd laten weten hoelaat en waar en of je half uurtje de tijd heb voor de show om leuke foto's te maken hahaha
nee jij zit richting hengelo lissa na wie weet als ik en keer na de fokker ga van onze honden die komt uit arnhem dus danben ik op de helft al haha
ja hier is de zon al echt lekker moet zo weg voor shoot
Liiisaaa
Geplaatst: 06-05-10 10:45
Dankje! Ja hier zegt ie dat het vanmiddag gaat regenen.. Zucht Maarja even snel tussen de buien door! Geluk dat haflinger goud zijn, geen zon meer nodig!
Arnhem is idd niet zo ver, dan is het nog 20 minuutjes ofzo tot Lichtenvoorde!
Nou, laat ik ook maar eens weer wat van me horen... Ik heb het zo druk met auto rijden, het huishouden runnen (mijn ouders zijn 2 weken op vakantie) paarden, kranten honden enz enz...
word er een beetje gestoord van, maargoed
Verder alles redelijk rustig hier... Mara begind alleen wel echt bagger vet te worden. Op de equiday ben ik tegen wat dingen aan gelopen die ik nu ook ga proberen in de hoop dat mara een beetje fatsoenlijk de zomer door komt.
Hier ook alles druk... Nu op leuke stage! 'K wordt echt in het bedrijf opgenomen, super leuk! Wel lange dagen pfff... Maargoed dan ben ik wel in Augustus klaar.. en zou ik eind september aan m'n 2e stage kunnen beginnen! Als dat kan heb ik in december m'n diploma binnen!!
Fotoshoot met Nibbit was ZO super! Ondanks het weer, het is wel droog gebleven, zijn er super mooie foto's uitgekomen! Alleen toen we met de 2e set rijfoto's gingen maken was ik echt heeel misselijk en Nib was heel sterk. Maar dat maakt niet uit, vanavond show ik het resultaat!
Nathalie83
Geplaatst: 06-05-10 19:55
Hallotjes
Ben benieuwd naar je foto's Lisa wel balen dat je niet lekker was..
Tessa nieuwe stage Fijn dat je het nu wel naar je zin hebt!! Mag je nu wel ontwerpen enzo?
Gail maakt de wegen onveilig Gaat beetje goed? Vervelend dat Mara zo snel dik wordt.. Ik hoop dat je nieuwe dingen gaan werken..
Lisa, dat Westerveld waar je met nib gaat komen, is dat Westerveld in Drenthe?? Want dan kom ik natuurlijk ff kijken
Vanmiddag weer bij Pien geweest. Weer heerlijk met Arash gereden, ondanks dat ie vet sloom was vandaag toch lekker bezig geweest Daarna z'n manen opnieuw in de vlechten gezet, ben d'r poos mee bezig dus meneer ging maar gewoon staan slapen Ondertussen werden we goed in de gaten gehouden door een kip had de staldeur op een kier staan en die kip wou steeds naar binnen. Aard vond het bere interessand
Ik heb vanochtend eerst Jacky gereden in de bak. Ze was wel super fris maar uiteindelijk wel braaf Daarna kwam vrienin foto's maken van Atlas en mij met mijn camera.
Met Jacky:
Atlas en ik
Ga zo even een topic maken van de foto's van vandaag
Leuke foto's allemaal! Rijden ziet er idd goed uit Candace! Ga zo in je topic kijken Rozie!
Nou hier de foto's! Heb wel gemerkt dat bij de rijfoto's eigenlijk niks echt uitspringt, Nibbit liep énorm te kloten omdat hij zijn merrie's in het andere weiland zag en ik voelde me niet goed genoeg hem daaruit te rijden. Maar ik moet niet zeuren, ben super blij met de foto's!
Wat een mega bos haar heb Nib toch.. Pff.. En ik vind Arash al zo'n mooie bos hebben, maar Nib wint het dik.. Echt zoo lang.. Moet Aard nog ff doorsparen.. Mooie foto's hoor!
Haha nou Nibbit heeft het ook wel erg extreem hoor. Maar met rijden is het echt absoluut irritant, zit er telkens op trek het eruit met de teugels, zweep zit vast!
Kan me voorstellen idd dat het lastig ismet rijden.. Maar staat wel mooi
Mooie foto's weer Monique! Ik kom jou foto's ook echt overal tegen Je bent een beroemde bokker
Hier ook bagger weer idd.. Niks an.. K moet straks werken, maar vamorgen al vroeg de ketelmonteur hier voor jaarlijks onderhoud.. Die lui komen echt altijd veel te vroeg