Ik heb verder niet echt nieuws.. zonet alles ingevet en morgen Mandy wassen. Ben al helemaal klaar voor zaterdag!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Freya schreef:Zo daar ben ik dan, een middagje paarden gehad.
De neuroloog wil een mri-scan laten maken, die is de 22ste al.Hij vermoed dat er een zenuw ergens klem zit die die pijn veroorzaakt. En paardrijden is niet goed voor de rug, terwijl mijn fysio weer zegt van wel.
Maar hier komen een paar foto's aan van me damestjes.
Eerst 2 filmpjes.
Madeira_ schreef:Hier even een ego bverichtje...
Ben zo hard door mijn knie gegaan, dat mijn ouders me hebben gehaald van school en lig nu op de bank.... Ben ook langs de dokter geweest, naast wat ik heb is alles flink opgerekt. Als er vrijdag niet over is moet ik terug komen. Zo moet ik stukje lopen om zwelling tegen te gaan... Diezel hangt de hele tijd bezorgt om me heen die schat. mijn klasgenoten vingen me super op. Heb echt veel gehuild, kon me niet inhouden...
Freya schreef:ja maar handtassen kunnen ook eng zijn muppet.
Ik probeer al 6 jaar manlief op een paard te krijgen, heeft 2 keer op Donna gezeten, 1ste keer werd hij zeeziek en de 2e keer bood hij het spontaan aan, toen ik in een bak reed met tapijtsnippers en even tussen het oefenen van me kur een peukje wou roken. Uiteraard vast gelegt op de gevoelige plaat. Maar dat is ook al weer goed 3 jaar geleden.
Hoe pak je zo iets aan ... zou het zo leuk vinden als hij ook zou gaan rijden, kunnen we later samen naar het strand of bos.
Freya schreef:![]()
Deze foto is me echt heilig. Dit is mijn oom uit Canada, die was in juli 2005, helaas is hij een half jaar later overleden door een auto-ongeluk.
En hier manlief, op onze trouwdag 12-9-2007, toen waren we 5 jaar getrouwd. En jawel zo'n eerste lustrum vier je ook gewoon samen met je paard.
moyra schreef:Ja morgenochtend word geopeerd en ga dr vanavond om half acht weg brengen.
Als toetje wil je da nog eens dat ik haar vandaag weer zelf spuit wat een feeeest.!!!
Ohhh ik zie nu inderdaad dat ik ook over paulien heb heen gelezen
Wel een beetje op je zelf passen heEr is er maar eentje van jou hoor en die willen we niet missen