In welke klasse rijd je?
Ik had gister wedstrijd, ook 2 keer eerste prijs met 183 en 192

Nog 4 winstpuntjes te gaan voor de L1

Zal wel proberen er wat fotos op te zetten vandaag of morgen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Madeira_ schreef:Naomi toch 2x eerste! Goed hoor
Ow ik ben zo zenuwachtig. Ga Madeir echt missen deze week, ga er wel heen donderdag ofzo als ik mij beter voel, maar ik kan dan niet gelijk rijden (ga ik niet van uit met buikwondjes).
Peelie schreef:naomi je zadel ligt veel te ver naar voren en het zadle helt naar achtere.
Meloy lekker strak buikjeeen beetje meer aktie en wat losser van voren. Want als ik zo kijk dan hou hij zig heel erg vast aan het bit. Ik weet niet hoe je traint.
Hinke schreef:Haha! Het is een stijgerende fries. Mn vader staat er naast en houd hem vast, en ik zit erop. Ik was een weekendje thuis, afgelopen zomer, en ik had bedacht dat we die fries dan wel even konden belerenMaar het is geen goed plan er dan meteen op te gaan zitten. Iig niet voor deze fries, voor een fries is ze best fris nl.
Ik herken mijn avatar wel omdat ik weet wat het is, maar nu ik mijn avatar zo zie: hij is idd best onduidelijk. Ik zal ff een andere avatar proberen te maken
Hinke schreef:Haha! Het is een stijgerende fries. Mn vader staat er naast en houd hem vast, en ik zit erop. Ik was een weekendje thuis, afgelopen zomer, en ik had bedacht dat we die fries dan wel even konden belerenMaar het is geen goed plan er dan meteen op te gaan zitten. Iig niet voor deze fries, voor een fries is ze best fris nl.
Ik herken mijn avatar wel omdat ik weet wat het is, maar nu ik mijn avatar zo zie: hij is idd best onduidelijk. Ik zal ff een andere avatar proberen te maken