_karin_ schreef:Dat lijkt mij ook wel wat. Ik wil er wel op naar school rijden dan.
Ik ga weg, mijn broer, DE broer, wil erachter.![]()
Dagdag!
Jaaa

Doeeg
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_karin_ schreef:Dat lijkt mij ook wel wat. Ik wil er wel op naar school rijden dan.
Ik ga weg, mijn broer, DE broer, wil erachter.![]()
Dagdag!

Dagdag.
Samir schreef:Tjah, ik ski al 7/8 jaar lang ofzo dus word wel wat anders, dat snowboarden.
Lotte: als je een hoogslaper neemt en met wat gewichtjes gaat oefenen moet het lukken.
lotteluvah schreef:Samir schreef:Tjah, ik ski al 7/8 jaar lang ofzo dus word wel wat anders, dat snowboarden.
Lotte: als je een hoogslaper neemt en met wat gewichtjes gaat oefenen moet het lukken.
Nee onder mijn normale bed
biancailona schreef:Wentos schreef:
De voorkant (even de voorpluk opzij)
Zijkant.
sorry voor de kwaliteit. Zal wel een keer buiten foto's maken als het nog licht is..
staat haar goed,
overigens ze zeggen volgens mij tot ongeveer tien jaar een zwangerschap. Er zijn paarden die ouder zijn zelfs die nog bevallen, we weten niet of ilona vroeger een veulen heeft gehad of niet helaas

SmeeJ schreef:Ik wil een Mini-Shetje,
Zij moet lange manen hebben, Heul klein &
Lief voor kids
biancailona schreef:iemand interesse in een meeting in Waalre, huren we een huifkar, maken we een picknickrit door de bossen? Mocht je met je eigen haffie of verzorghaffie erbij mee willen rijden dat is ook mogelijk. Kosten huifkar wordt verdeeld in de groep, lukt wel met korting
Jotee schreef:Waarom doen exen altijd zo irritant, moeilijk etc?!
knabbelgirl schreef:biancailona schreef:iemand interesse in een meeting in Waalre, huren we een huifkar, maken we een picknickrit door de bossen? Mocht je met je eigen haffie of verzorghaffie erbij mee willen rijden dat is ook mogelijk. Kosten huifkar wordt verdeeld in de groep, lukt wel met korting
voor mij is het te ver
Kyrseltje schreef:
SmeeJ schreef:Bianca je zou misschien beter eerst in het topic kunnen overleggen.