Naomi_Haffie schreef:het is hier niet druk
ben bezig op de boerderij en lees af en toe bij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Naomi_Haffie schreef:het is hier niet druk
Naomi_Haffie schreef:okee

suusiejj schreef:Hilde_q schreef:nja iets met de verzekeringdaar begon ons mam net over
mooi kloten meis

biancailona schreef:goedemorgen
esmee, lees ik het goed, doe je het zadel weer weg?? en leuk dekje trouwens
hilde fijn dat het vliegendeken past. Als ik je zaterdag weg breng en we gaan manus fotoshooten, zal ik dan bij jou en nienke ook foto's maken??? Doen we lunchen bij kakel ofzo

Ik ben hilde en ik ben de enige met een niet-moie haf :’)lotteluvah schreef:
Vandaaag gaan we verder met rara wie is het?
Kom op meiden! Voor de koelkast.

lotteluvah schreef:Rolf zei: trut het is uit![]()
suusiejj schreef:ooh haha kom nog wel weer hier hoor voor die tijdach meestal als ik er ben vind ik het wel leuk,
vind het alleen zo jammer dat sommige van me vrienden nogal drugs gekken zijn met dit, ze worden er niet heeeeeeeeeeel anders door maar jah togh het idee vind ik altijd wel minder. vooral omdat 1 van hen samen met mij op inqontrol lekker nuchter bleefwas echt heel trots op hem
![]()
mja ik wil gewoon niet altijd de enige drugsnuchtere zijn
als het goed is ben ik dat vanavond ook niet, maar je weet maar nooit hoe groot hun verleiding is

suusiejj schreef:suusiejj schreef:hoeveelste was divoza ook alweer, tog nie dit weekend he want dan kan nie pa moet werke dit weekend of sacha moet ook mee maar ik kan ni met 2 honden lope want dan kank niks vasthouwe
laat maar ik heb het al
pa is 28ste vrij dus djagie kan mee![]()
nu moet divoza nog meewerken
en tjel want die moet ook mee want djaga wil haar ook zien

_karin_ schreef:

TjelleBieb schreef:_karin_ schreef:Ik weet het niet hoor, hij heeft alleen die foto enzo. Volgens mij is hij het niet eens zelf.
Nee, ik denk ook dat iemand anders dit gemaakt heeft.
Bij WWW ofzoiets, staat ook van:
Ben fûckinn geîl, wie op msn? @ Svennieboy@live.nl
Of iets in die trant, dus dit klopt niet.

TjelleBieb schreef:Op dezelfde speeltuin als dat Viet en Ik Opa en Oma werden genoemt door kleine kût koters, en toen ging ik met hockeystick 'zwaaien' ()
Rotkoters!

dlientjuh schreef:goedemiddag!!!!
dorien met een conditie van 0 meld zich weer
WE HEBBEN JE GEMIST EN WAREN ONGERUST 
dlientjuh schreef:weet je hoe niet leuk het is als je niet normaal kan lopen
ik ben gewoon na een paar stapjes al moe nu

dlientjuh schreef:even wat zeggen over de afgelopen dagen
ik kwam dus aan en ik was heel laat aan de beurt.. om 12 uur was ik eindelijk aan de beurt ik helemaal in de stressik had het ook heel koud enzo. Nou toen kwam ik voor mijn infuusje . Ze hadden 1 keer misgeprikt maar ik ben zo blij dat ik verdovende zalf had gekregen ben echt blij dat ik nog in een kinderziekenhuis geholpen kon worden
toen de narcose alles werd zwaar en ik was weg
toen werd ik wakker en ik zat de hele tijd te trillen maar ik had het niet koud ofzo. ik Ging meteen voelen aan me verband en kijken naar me hartslag op zon monitoren naar me infuus vond het wel spannend en ik ging weer lekker verder slapen.
op gegeven moment was ik weer klaar wakker en had ontzettende honger
toen was het zon 5 uur en mocht ik naar huis. Voor het eerst in me leven in een rolstoel
maar het grappige was dat ze een deel van me been hadden verdoofd dus 1 been was verlamd zeg maar. Eindelijk thuis macdonald etenen toen moest ik plassen weer en ik heb natuurlijk geen gevoel in me ene been dus ik ging te snel en zakte toen door me been
maar das echt eng als je niks voelt
naja donderdag had ik een dag rust in bed. Ik kreeg de cd van pirateslitteken zalf yoghurt gums
celebrations kaasbroodjes coolbest en fristi en chocomel
nou vrijdag lag ik tot 2 in bed en daarna ben ik naar beneden gegaan en gaan zitten en oefenen met lopen nu kan ik het weer helemaal zelf en ik kan ook weer zelf naar de wc
kan het alleen nog niet zo goed ben net een oma die een heup heeft gekregen
en vandaag kon ik weer achter de compMe litteken is wel 10 cm ofzo
groter dan gedacht maar ik ga nog niet op me bot voelen dat komt nog wel
naja als je nog iets wilt weten moet je het vragen

We waren echt doodsongerust 
suusiejj schreef:djaga is niet toegestaan in divoza![]()
![]()

suusiejj schreef:jah mams zei dat het in zoetemeer wel mocht
en hilde geloof ik zei dat het in heteren niet mocht
en hier dus ook niet vage oliebol gek,

Naomi_Haffie schreef:voordrest leuke foto's viet!
hij zij dat het kanals ik d'r goed kon houden en zo
en dat kan ik
en hij vroeg waar t was enzo
!!!!!
suusiejj schreef:Husky's worden meestal maar 7 jaar is me verteld bij het ophalen van Djaga (kennel from the tough of speed ff googelen)
Nouschka had kanker, we vonden een knobbeltje toen en die is weggehaald niks aan de hand verder
Tot ze ineens niet meer poepte. zijn we naar de dierenarts gegaan, ze kreeg zo'n laxerernd middel nou en het moest beter worden, maar ineens een paar dagen later was ze van de 1 op de andere dag kei dik geworden, dr buik was net een basketbal zo hard
Wij weer terug , bleek het 1 grote tumor te zijn, die haar darmen ook verstopte bla bla
ik moest een 1 of ander vest aan en haar vast houden tijdens de röntgenfoto;s
Ze kreeg ik weet niet hoeveel andere middelen en het hielp wel een beetje, diaree achtig kwam het er wel uit maar nog niet voldoende vond ik
tijd later zou ze geopeerd worden op de eerste dinsdag in het nieuwe jaar, maar helaas is ze met oud en nieuw om 23uur ingeslapen
Ze kon niet meer, ze bleef spuggen en dan dronk of at ze wat en nog geen 2minuten later(ik overdrijf niet) kwam het met janken en veel pijn er weer uit
De dierenarts is toen gebeld , mijn vader was er ook ziek van die kwam buiten en begon ook over te geven gewoon puur omdat ie het zooo erg vond
De dierenarts deed heeel moeilijk, hij moest dan wel HELEMAAL () naar de dierenartsenpratijk komen bla bla, hij wilde niet eens de moeite nemen om aan huis te komen
En toen me pa (natuurlijk) geen gepast geld bij zich had werd meneer ook nog geirriteerd omdat ie dan "zoveel" moeite moest doen om de pin automaat aan te sluiten bla bla
Nouschka heeft wat langer dan een jaar hier geleeft, toen zij 8jaar was hebben we dr gratis mogen ophalen bij mensen, die dr zomaar weg deden inclussief al haar spulletjes zoals dr mand enzo die we hier nog hebben staan..
Ik denk dat nouschka daar nooit speeltjes heeft gehad want spelen deed ze nooit alleen met
Amy en Djaga en met mij natuurlijk maar niet met een balletje of een touw
Nouschka was heel trouw en dikke vrienden met Amy en Djaga die overgens net als ik helemaal overstuur waren,

Monica_86 schreef:VOOR IEDEREEN
nu ga k slapen... truste![]()

knabbelgirl schreef:hee
Kate haar wond is weer openZe heeft gekke springen lopen maken
Naomi_Haffie schreef:wat moet ik doen ? die frontriem heb ik nog steeds niet binnenheb hem Vorige week woensdag besteld... heb al een mailtje naa rd'r gestuurt en geen antwoord erop gehad, en ook via bokt een pb.
Naomi_Haffie schreef:jaaaa kheb ook al betaalt ,
Naomi_Haffie schreef:zit op de 908,28
Naomi_Haffie schreef:Aantal Product Prijs e.a. Totaal
verwijder Harry's Horse Block halsterset ( Middel limegroen/donkerblauw )
korting: 10% € 12.95 11.65
verwijder Anky Pad (armygroen/beige ) € 49.94 49.94
verwijder Harrys Horse EZ-Zit ( 164 Bruin ) € 49.94 49.94
verwijder Draagtas voor cap, laarzen en zweep € 24.95 49.91
verwijder Kavalkade Hilite comfort (56 Zwart ) € 79.94 79.94
verwijder Harry's Horse Pro plus (56 ) € 65.00 65.00
verwijder Stapp Kniekous ruit (39-42 09 ruit ) € 7.95 7.95
verwijder Stapp Kniekous ruit (35-38 39 ruit ) € 7.95 7.95
verwijder USG bodyprotector ( Small ) € 89.95 89.95
verwijder PK Jack ( Small Bruin ) € 139.96 139.96
verwijder Joules Sweater ( Small Grijs ) € 69.95 69.95
verwijder Harry's Horse Bomberjack ( Small mokka ) € 59.95 59.95
verwijder Jodhpurlaarzen rubber (36 zwart ) € 37.95 37.95
verwijder BR Event zadeldek (veelzijdigheid full rose ) € 25.95 25.95
verwijder Teugelsafe € 2.95 2.95
verwijder Vliegenspray NeoDeo € 10.95 10.95
verwijder Pedicur hoefsmeer 600ml. € 11.95 11.95
veel! Roma_4ever schreef:Naomi_Haffie schreef:jaaaa kheb ook al betaalt ,
waar heb je hem bestelt ?
Naomi_Haffie schreef:ik wil graag z'n goede camera.. alleen die zijn zo duur !
Hilde_q schreef:maar ik ben weg verder met de folders
tot morgen denk ik
biancailona schreef:http://www.bokt.nl/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=99961
en toeval is, ze is een bokker, mijn nieuwe verzorgster
Roma_4ever schreef:ging vanmiddag rijden (zonder zadel en met bitloos hoofdstel) zo'n manegekind helemaal meisje meisje meisje je bent je bit vergeten
HAFxGEK schreef:Roma_4ever schreef:ging vanmiddag rijden (zonder zadel en met bitloos hoofdstel) zo'n manegekind helemaal meisje meisje meisje je bent je bit vergeten
whahaha
ze snappen niet dat je zonder bit ook rijden kunt
TjelleBieb schreef:OKÉ!
Ik maak me nu echt zorgen..
Al een paar dagen niets van Dien gehoord, weetniet hoe 't met d'r gaat, heb d'r foon nummer niet.. en Lous komt hier ook bijna nooit.
GVD!