Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Hallo Tjel!ik ben er ook weer! Stallen uitgemest en de paarden opgejaagd. Eerst had ik Wianda in de wei gezet maar daar was ze het niet mee eens. Ze ging bij het hek staan en er tegen aan duwen.. toen heb ik haar ook maar in de bak gezet en opgejaagd.
lotteluvah schreef:Hee babs en tjel
Ik eet lekker pizza
lotteluvah schreef:Die man op bokt volitgeur ofzo doet je dingen met zijn paarden.
Ik bedacht me net dat ik mij al helemaal aan lotte haar buik zi ehangen terwijl ze aan het rennen is
Wentos schreef:En uiteindelijk kwam de da om 5 u en toen liepen er gewoon liters vocht uit haar neus als ze haar hoofd naar beneden deed.. Echt te zielig voor woorden.. Toen hebben we besloten haar uit haar lijden te verlossen..
Sorry, beetje lang verhaal..
Babsie_Flash schreef:Wentos schreef:Ja, het is al ruim 3 jaar geleden, maar ik kan me alles nog zo goed herinneren alsof het gisteren is gebeurd..
Ja, dat weet ik... mijn Haf Blondy ben ik een aantal jaren terug ook verloren.. ze is bij de Uithof in Utrecht overleden... dat staat mij ook nog steeds heel helder bij...
Toen had ik ook 4 paardjes en op het moment dat Blondy overleed had ik een tijdje nergens zin meer in en had ik huilbuien... sommige mensen snappen dat niet
Babsie_Flash schreef:Vanochtend ben ik nog even naar de ruitersport/fourage zaak hier in het dorp geweest en je raadt het al.. ik heb weer wat gekochteen BR jas: Oslo type
hier de mijne op de bank:
dlientjuh schreef:haloeeee
doriem heeft weeer freedoomm!!!
lotteluvah schreef:Hee babs en tjel
Ik eet lekker pizza
Babsie_Flash schreef:Wat voor dingen doet hij?
Hilde_q schreef:
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:Die man op bokt volitgeur ofzo doet je dingen met zijn paarden.
Ik bedacht me net dat ik mij al helemaal aan lotte haar buik zi ehangen terwijl ze aan het rennen is
Ik zie je eerder aan het puntje van haar staart hangen terwijl ze in vette rengalop zit!
TjelleBieb schreef:Hay droplullo.
lotteluvah schreef:Hildeee
Ik wou bijna nienke zeggen
Hilde_q schreef:lotteluvah schreef:Hildeee
Ik wou bijna nienke zeggen
dat vind ik niet eens erg
nog 3 nachtjes
Babsie_Flash schreef:Op ned 3 doen ze pony racen: over mini hindernissen springen enzooh.. is net afgelopen...
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:Op ned 3 doen ze pony racen: over mini hindernissen springen enzooh.. is net afgelopen...
Ik ren naar de tv druk hem erop o afgelopen
Hilde_q schreef:waarom vind je dat erg
Hilde_q schreef:ik ben over 15 minuten terug even eten