Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kekaro schreef:heeey zie je wel ik vertel dat het nieuws al geweest is en iedereen komt terug
of zit iedereen dharma en greg te kijken ??
pauzetijd
Leoniee schreef:Haaai.
Teeeeeering ik haat school, ik moet op vrijdag van half 10 tot half 5, ik had net zogoed om half 11 naar huis kunnen gaan. Enige nuttige uur dat ik heb gehad was Latijn, daarna 2 tussenuren en toen nog 2 uur ckv, waar we dus niks deden, behalve een beetje rare verhalen vertellenEn volgende week donderdag begint pwweek en ik moet zoooooveeel leren
Haha Leo is er weer hoorga nu maar alvast beginnen met leren, heb maandag ook een pw en so namelijk
Vanaf volgende week weer les van 'oude' instructrice, die is een tijdje geleden bevallen van een zoontje dus nu krijgen we weer van haar. Vind het aan de andere kant ook wel jammer want van Wieneke (invaller dus) heb ik zooooveel geleerd. Noujaa, we zien wel
kekaro schreef:het is ook heeeeeeel koud !!
douchen is altijd lekker
heerlijk helder douchuuuhhhh
*sorry liet mezelf eeeeeeven gaan
TjelleBieb schreef:Ik ga nog ff 1 peukie roken, en dan douche
IDouche
kekaro schreef:misschien kan je bij de invalster blijven ?!
oh ik heb zooooooo'n zin om te gaan lessen met migo als ik dit allemaal lees, maar als ik dan zo bij mijn ventje ben zie ik echt dat hij er nog langggg niet aan toe is hoor!
hij is nog veel te jong en ik heb geduld hoor, maar het lijkt me zooooo leuk !!