Gelukkig is haar dochter ook zo lief!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SienenIvo schreef:O jee!Hoe gaat het nou met haar?
Was wel schrikken zeker!
Marlis schreef:Hier was het minder leuk.
Kreeg een belletje dat Kyra in de sloot lag toen de staleigenaar van het land aankwam. Hij had de brandweer al gebeld en toen ik aankwam kwam de brandweer ook aanrijden. Het heeft nog even geduurd eer we haar eruit hadden. Ze zag me aankomen gelijk hard hinneken, de arme meid. Halster was al omgedaan maar eruit zonder de brandweer lukten niet. Brandweer de banden goed onder haar door gedaan en daar aan getrokken, ik samen met een brandweerman aan der halstertouw en na een aantal pogingen hadden we haar eruit, net toen de volgende brandweerwagen met speciaal paardenspul aankwam. Een zwart hafje helemaal nat en onder de zwarte drek. Ik zit ook echt van top tot teen onder. Gezien we geen stromend water hebben, deed de brandweer een poging haar schoon te spuiten(zachtjes gezet de brandslang) maar daar moest Kyra niks van weten dus die is nog lekker vies. Dierenarts is geweest en de longen klinken gewoon schoon, temperatuur was goed en geen wondjes of kreupelheden tot nu toe. Ze heeft wat pijnstilling gehad wat voor vandaag en moren werkt. Straks als anous er is weer terug om nogmaals te stappen met der en hopelijk blijft ze uit de sloten.
Me arme meisje gedroeg zich voorbeeldig, doodmak ondanks dat ze nog zo jong is. Dierenarts zei nog is ze altijd zo rustig of komt het doordat ze moe is. Je zag haar wel moe worden in de sloot maar is gelukkig altijd heel braaf en rustig. Ze heeft een aardig stuk afgelegd in de sloot en was dus aardig vermoeid.