Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nathalie83 schreef:Ik moe morgen weer de hele dag werken dus heb het liever vandaag mooi weerIk heb er ook geen verstand van.. Enig wat ik er over zeggen kan is dat ik weet dat het bij het ene paard DE oplossing is terwijl het andere paard er niet anders van wordt..
Het is idd erg mooi weer!! Maar helaas moet ik natuurlijk weer werken.. Hopen dat het morgen nog zo is.. Dan het ik een hele dag paardjes dag
Balou_k schreef:Nathalie83 schreef:Hallotjes allemaal
Vandaag echt heerlijk genoten van het weer!!
Inderdaad en daar heb ik echt van genoten,
Heerlijke buitenwandeling gemaakt, voor het eerst alleen door het dorp (waren al vaker door het dorp geweest, maar dan met andere paarden mee) en hij deed het heel braaf zoals ik eigenlijk wel verwachtte. Wel was het bushokje doodeng, en stond het waarschijnlijk klaar om aan te vallen, maar na wat liefkozende woordjes, en een worteltje als aanmoediging, ging hij er zomaar voorbij, ook nog langs de andere kant erlangs, en toen zijn we langzaam weer terug gegaan naar stal.
Groot verkeer is niet meer eng, en wat ben ik trots op hem
Ook de hoefsmid is geweest, alles rustig gebeurt, nu krijg ik als tip omdat Balou zulke scheuren in zijn hoef heeft, om hoefOLIE te gebruiken, nu ben ik zelf helemaal niet voor die 'troep' dus hoe denken jullie hierover ?
Groetjes.
VivaLaVida schreef:Leuk! maar dan mag je wel heeel rustig aan doen ja als ze dit jaar een veulen krijgt..!
die neiuwe haflingerhengst, si die wel goedgekeurd?
Hinke schreef:@jolandaa: klinkt goed, heb je foto's van haar?
Weet je waarom ze niet eerder is beleerd?
Ik liet Ankie vanavond nog even rennen in de bak. Ze wilde steeds naar het hek toe, dus ik wilde haar weer de andere kant op laten gaan. Gaat ze plat op haar muil! En dan echt vanuit rengalop zo flats tegen de grond aan. Dat haflingers niet zo vlug en wendbaar zijn als normale paarden, dat wist ik wel maar blijkbaar houd ze daar zelf geen rekening mee. Ik dacht eerst nog even dat er iets met haar aan de hand was, maar ze stond gewoon weer op, en wandelde weg. Normale paarden maken een struikelbeweging, en rennen dan weer verder, maar ankie gaat meteen tegen de vlakte met haar 500 kiloDit heeft ze toch wel een paar keer eerder gehad (ook met mij er op, in draf, maar dat ging wel wat normaler dan nu).
Ze zal morgen wel spierpijn hebben
Hinke schreef:@jolandaa: klinkt goed, heb je foto's van haar?
Weet je waarom ze niet eerder is beleerd?
Ik liet Ankie vanavond nog even rennen in de bak. Ze wilde steeds naar het hek toe, dus ik wilde haar weer de andere kant op laten gaan. Gaat ze plat op haar muil! En dan echt vanuit rengalop zo flats tegen de grond aan. Dat haflingers niet zo vlug en wendbaar zijn als normale paarden, dat wist ik wel maar blijkbaar houd ze daar zelf geen rekening mee. Ik dacht eerst nog even dat er iets met haar aan de hand was, maar ze stond gewoon weer op, en wandelde weg. Normale paarden maken een struikelbeweging, en rennen dan weer verder, maar ankie gaat meteen tegen de vlakte met haar 500 kiloDit heeft ze toch wel een paar keer eerder gehad (ook met mij er op, in draf, maar dat ging wel wat normaler dan nu).
Ze zal morgen wel spierpijn hebben