Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:weten jullie waar je de vaders enzo stamboeken kan bekijken ? , want het lijkt mij dat haffy d'r vader nog een achternaam heeft,
hij heet waro, maar op internet stond een haflinger, en die pony heeft ook een vader, waro van de haflinger [ haffy's vader staat op een bordje maar niet voluit is te lang denk ik ]
xLariss schreef:waar ligt eindhoven?
Wentos schreef:Bianca, dat klinkt wel leuk
Joke, ik zou het echt zielig vinden voor de cavia. Snapt die persoon dat zelf niet??
(ik heb m'n nichtje al wel eens gezegd dat ze een konijn kreeg voor d'r verjaardag.. wou ze ook niettoen kwam ik aan met een grote doos met hooi erin.. zij schrok zich rot.. zat er uiteindelijk een hangertje in van een konijn voor d'r armband
(is ook haar chinese sterrenbeeld dus wel leuk)
Naomi_Haffie schreef:Naomi_Haffie schreef:weten jullie waar je de vaders enzo stamboeken kan bekijken ? , want het lijkt mij dat haffy d'r vader nog een achternaam heeft,
hij heet waro, maar op internet stond een haflinger, en die pony heeft ook een vader, waro van de haflinger [ haffy's vader staat op een bordje maar niet voluit is te lang denk ik ]
biancailona schreef:xLariss schreef:waar ligt eindhoven?
brabant
Roma_4ever schreef:Willen jullie site van dei haflingerstal zien?
biancailona schreef:mmmm.... dan ben ik gek geweest om 2 1/2 uur naar leek te rijden
Naomi_Haffie schreef:Naomi_Haffie schreef:weten jullie waar je de vaders enzo stamboeken kan bekijken ? , want het lijkt mij dat haffy d'r vader nog een achternaam heeft,