lotteluvah schreef:Waarom 2?
ik heb 4 paarden.. je denkt toch niet dat ik elke keer het hoofdstel ging verstellen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Waarom 2?
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:Waarom 2?
ik heb 4 paarden.. je denkt toch niet dat ik elke keer het hoofdstel ging verstellen?
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:ik heb 4 paarden.. je denkt toch niet dat ik elke keer het hoofdstel ging verstellen?
Nee maar babsie dan koop je toch 2 verschillende voor de afwisseling
Anseltje schreef:babs jij zou vandaag toch naar esmee gaan, of was dat bianca?
Onee, jij kwamt morgen naar esmee
Babsie_Flash schreef:de ene is een Döbert Classic en de andere een ander type Döbert, standard ofzo? de neusriem is daar iets smaller van, maar die zit weer op een ander hoofdstel, ik heb later toch nog zo'n brede erbij gekocht, vond ik mooier. Ik heb trouwens ook een bruin hoofdstel
Anseltje schreef:oemf, gaan we het nu over hoofdstellen hebben
Anne het een hele stevige, die zelf vianne houdt
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:de ene is een Döbert Classic en de andere een ander type Döbert, standard ofzo? de neusriem is daar iets smaller van, maar die zit weer op een ander hoofdstel, ik heb later toch nog zo'n brede erbij gekocht, vond ik mooier. Ik heb trouwens ook een bruin hoofdstel
Foto
Anseltje schreef:Foto's heb je allang een x gezien babs, het is die wit-onderlegde die ook op sun heeft gelegen..
Maar ik ga ervandoor, met mn camera lekker naar stal
ciao ciao![]()
lotteluvah schreef:babs ben je in slaap gevallen?