Monica_86 schreef:tssss viet zegt dat ze gaat slape, maar wel smsen heh
dat kan natuurlijk niet
jep merk het
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:tssss viet zegt dat ze gaat slape, maar wel smsen heh
dat kan natuurlijk niet
Monica_86 schreef:hahaha vietje met dr ideeen
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:hahaha vietje met dr ideeen
maar wel goed idee want wij zouden al gaan mja,
ik heb aan dat geld tog wel genoeg
Monica_86 schreef:haha maja moeten we ff kijken of we dat in weekend ofzo kunnen doen dan
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:haha maja moeten we ff kijken of we dat in weekend ofzo kunnen doen dan
jup
suusiejj schreef:vast welhoop dat viet dit wel mag van dr mams
suusiejj schreef:hahaha jah moek toch eerst uitzoeken hoe duur waar overstappen enzow dat vink altijd dood eng dat overstappe
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:hahaha jah moek toch eerst uitzoeken hoe duur waar overstappen enzow dat vink altijd dood eng dat overstappe
haha nee man.... stelt niks voor... je doet er 2 uur over heb al ff gekeken
suusiejj schreef:ja klopt half uur langer dan masterdam
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:ja klopt half uur langer dan masterdam
is vast ook niet zo heel duur
Monica_86 schreef:maar 2x overstappen... in deventer 1 spoor verder, naast elkaar. en in zwolle maar 2 sporen verder... beide keren ong 10 minuten tijd om te zoeken
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:maar 2x overstappen... in deventer 1 spoor verder, naast elkaar. en in zwolle maar 2 sporen verder... beide keren ong 10 minuten tijd om te zoeken
hahaha wouw gelukkig 10 minuten en als ik snel zoek kank nog dampe oowk
suusiejj schreef:jepz hier ook vink best dom want het waait tog overal hen
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:jepz hier ook vink best dom want het waait tog overal hen
In groningen ist helemaal achterlijk bij het spoor waar ik altijd vertrek want daar sta je in de open lucht
suusiejj schreef:ja haha wij oowkjah een dak maar voor de rest open
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:ja haha wij oowkjah een dak maar voor de rest open
Jah bij dat spoor waar ik sta, is nie eens een dak
suusiejj schreef:ahahahahaha ach ja groningn he
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:ahahahahaha ach ja groningn he
Jah groningen waar jij naartoe gaat
suusiejj schreef:rook ik daar wel niet