Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_tamara1b schreef:Ik heb me hier een hele tijd geleden alweer ook voorgesteld met mijn hafje maar ik heb hier nooit meer gekeken of gereageerd![]()
Wat fijn Maaike dat ze door de keuring heen is gekomen! Heel veel plezier met haar!![]()
Mogen wij hier ook weer meepraten?![]()
Dit is Karel, mijn 5,5 jarige haflinger ruin[ [url=m/Fqw38H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sk9F10.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4b9kSi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mandarijn schreef:[ [url=m/Sy4DWD.jpg]Afbeelding[/url] ]
paardrijmiep schreef:Wat leuk dat het weer wat drukker word in dit topic! Ik reageer vanavond even wat uitgebreider. Maar wat me een beetje dwars zit is dat ik het paspoort nog niet terug heb en 2/3 weken geleden al opgestuurd heb voor opnaamstelling.
Iemand ervaring mee?
paardrijmiep schreef:[ [url=m/a5tTzi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VsEL7x.jpg]Afbeelding[/url] ]
ApolloPaard schreef:HAllo Allemaal ben ik nog welkom? =)
Bin89 schreef:Stel ik mezelf ook maar even voor. Biny (27), met hafje Marga (12). Hebben wat hobbels en bobbels doorstaan maar gaat nu super!
[ [url=m/Ll1Fek.jpg]Afbeelding[/url] ]
x_tamara1b schreef:Gelukkig nieuwjaar iedereen!![]()
@Bin89: mooie haf!
Karel wordt waarschijnlijk morgen geschoren omdat hij toch wel snel staat te zweten. Hij is ook wel echt een teddybeer ondanks zn deken![]()
Vandaag zn nieuwe zweetdeken gepast[ [url=m/JVm4qC.jpg]Afbeelding[/url] ]
xelle schreef:Mag ik hier ook mee kletsen?
Ik ben Noëlle, 21 jaar.
Dit is mijn 9 jarige haflingermerrie, Senna.
[ Afbeelding ]
x_tamara1b schreef:Leuk dat je ook mee komt kletsen! Knappe merrie heb je!![]()
Karel is vandeweek geschoren en hij was echt onwijs braaf!![]()
[ [url=m/LHNRs4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tHafXD.jpg]Afbeelding[/url] ]
mierkuhh schreef:gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnetje Maaike!
Ik heb alles een beetje bijgelegen maar via telefoon op alles reageren is moeilijker dan ik dacht haha.
Op dit moment heb ik echt heel veel problemen met Avaron, hij is zo ontzettend dwars en is echt aan het draken. Hij is alleen gezet op de paddock omdat zijn vriendjes hem steeds trapte en beten, echt zonde. Er heeft nu al een maand niemand opgezeten omdat we het gewoon niet aandurven. De dierenarts zegt dat er niks te vinden is waar hij last van zou kunnen hebben en zijn oude eigenaresse zegt dat hij gewoon een hekel heeft aan de winter, zou prima kunnen want dit is natuurlijk mijn eerste winter met hem. Ik hoop dat hij snel bijdraait en we weer aan de slag kunnen want ik word er een beetje verdrietig van op deze manier haha
paardrijmiep schreef:Heb mijn paspoort nog niet terug... na 9 januari zijn ze pas bereikbaar en via de mail krijg ik ook geen reactie!
Mandarijn schreef:Balen!
Les ging vanmorgen niet door, bak was nog besneeuwd. Dus een rondje over de weg gedaan, lopend.
Onderweg wat grondwerk oefeningen meegepakt.
Morgen weer wat onder het zadel doen dan maar.
Polkiej_x schreef:Maaike, gewoon altijd hele wormenkuur overdosering kan niet is mij verteld door de da.
Hoe is het met haar voetje??
Veel leuke foto's weer hier zeg en een boel nieuweallemaal welkom!